11/02/2002

LA DIRECCIÓN NO DÁ LA TALLA


11/02/2002

LAS MEJORAS SOCIALES TAMBIÉN QUEDAN PENDIENTES


05/02/2002

LAS COMPENSACIONES POR EL EURO SE TRATARÁN ESTE VIERNES


La formació a Comfia CCOO

Deu raons per formar-te

Les accelerades evolucions tècniques porten canvis cada vegada més freqüents en les exigències professionals. Es fa necessari adaptar la nostra qualificació professional a aquestes noves exigències.


L'Assetjament moral en el lloc de treball

Quan treballar pot esdevenir un infern

Conegut en anglès com a "mobbing" l’assetjament moral en el treball és un fenomen antic i es defineix com a "qualsevol manifestació d’una conducta abusiva i, especialment, els comportaments, paraules, gestos i escrits que puguin atemptar contra la personalitat, dignitat o integritat física o psíquica de la persona, o que puguin posar en perill la seva ocupació o degradar el clima de treball".


III Acord Nacional de Formació Contínua

23 02 01 Aquí pots trobar les condicions que es demanen per sol·licitar el permís individual de formació (article 12). (PDF:Cast.)