Intervenció de Ramón González en el Parlament de Catalunya sobre l´ocupació del sector turístic

CCOO exposa en el Parlament de Catalunya el seu anàlisi de l’ocupació en el sector turístic - 2019-2021 El passat 14 d'octubre la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya va realitzar una intervenció de Ramón González Monroy, secretari general de la Federació de Serveis, en la Comissió d'Empresa i Treball en el Parlament de Catalunya en la que va exposar un anàlisi sobre la activitat i de l’ocupació turística, així com manifestar les reclamacions que per CCOO son urgents i necessàries per reactivar el sector en el futur.

- - - - - - - - - -

CCOO expone en el Parlament de Catalunya su análisis del empleo en el sector turístic - 2019-2021 El pasado 14 de octubre la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya tuvo una intervención de Ramón González Monroy, secretari general de la Federació de Serveis, en la Comissió d’Empresa i Treball en el Parlament de Catalunya en la que expuso un análisis sobre la actividad y de la ocupación turística, así como manifestar las reclamaciones que para CCOO son urgentes y necesarias para reactivar el sector en el futuro.