CCOO segueix exigint a AENA la recuperació dels drets per als treballadors afectats per la segregació del "Lote22"

Avui dia 16 de gener de 2019, ens hem reunit CCOO i UGT amb la direcció d'AENA, per fer balanç de l'ocorregut en la restauració dels aeroports, on hem constatat tot allò que vam dir que anava a passar. En la reunió hem seguit defensant la nostra postura en contra de la divisió de les litificacions, ja que com s'ha pogut demostrar l'única cosa que ha dut a terme aquesta segregació és una pèrdua de drets laborals i socials dels treballadors i treballadores de l'hostaleria.

Hem sol·licitat:

- Una comissió de treball formada per representants d'AENA, sindicats i empreses per poder fer un seguiment del benestar de les persones treballadores i la viabilitat dels negocis dins dels aeroports.

- Que es garanteixin les millores salarials que gaudeixen els treballadors i treballadores i que s'apliqui el Conveni d'Hostaleria dins de les noves licitacions.

AENA s'ha compromès a fer un seguiment a les empreses perquè compleixin la legislació vigent i a convocar una reunió anual de caràcter ordinari amb la Comissió de Treball que s'ha plantejat.

CCOO Servicios