Més de 11.000 signatures de treballadores i treballadors del sector del comerç avalen aquesta reivindicació

CCOO demana a la Generalitat i als Grups Parlamentaris el canvi de la Llei del Comerç de Catalunya per tancar tot l'any a les 21 hores

El proper dimarts 22 de maig, sobre les 11.30 hores, CCOO de Serveis de Catalunya lliurarà al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14, Barcelona, les més de 11.000 signatures de les treballadores i treballadors del comerç que el sindicat ha recollit per reclamar el canvi en la Llei d'horaris de Catalunya perquè estableixi el tancament de l'horari comercial a les 21 hores tot l'any.

Aquest acte es realitzarà dins de la jornada de mobilització sindical convocada el 22 de maig, quan la columna que sortirà (11.15 hores) des de l'antiga Plaça Antonio López (davant de Correos) en direcció a Foment del Treball, passi per davant de la seu oficial de la Generalitat.

Aquesta nova acció forma part de la dinàmica de CCOO de Serveis -com ha estat els contactes amb els Grups Parlamentaris, entre altres- per demanar la intervenció del Parlament de Catalunya perquè transformi l'esmentada Llei del Comerç amb l'objectiu d'aconseguir que l'horari comercial tanqui tot l'any a les 21 hores, per tal de facilitar la conciliació de les persones treballadores del comerç.

CCOO Serveis Catalunya

#22maig a les 11.30 hores es lliuraran les més de 11.000 signatures al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14.