Negociació Col.lectiva ESTALVI

Per un conveni sense retallades: CCOO MOBILITZA ALS SEUS DELEGATS I DELEGADES

AVUI, DIMECRES 11 DE NOVEMBRE, ELS DELEGATS I LES DELEGADES DE CCOO ENS HEM MANIFESTAT DAVANT LA SEU DE CECA MENTRE ES REUNIA EL SEU CONSELL D'ADMINISTRACIÓ

Amb aquests plantejaments CCOO considera que la resposta que ha donat l'ACARL a les necessitats de les plantilles del sector és INSUFICIENT.

Com ja vam anunciar la passada setmana, CCOO mantenim les mobilitzacions com a resposta a les pretensions de l'ACARL (patronal del sector de Caixes d'Estalvi) de buidar de drets el Conveni.

CCOO considerem que la situació mereix una resposta contundent i mantenim les mobilitzacions previstes. Així mateix, també hem lliurat a primera hora d'aquest matí una carta conjunta de tots els sindicats als presidents de les entitats que integren la CECA instant-los a que reconsiderin els plantejaments de la part empresarial en la negociació de conveni.

Demà, dijous 12 de novembre, està convocada una nova reunió de la Mesa Negociadora en la que esperem que els representants de les diferents empreses facin dues coses:
  1. Modifiquin substancialment els seus plantejaments inicials.
  2. Responguin a la plataforma dels sindicats.
El que menys necessita el sector en aquest moment és un increment de la conflictivitat laboral, però si no reconsideren la seva postura aquesta serà inevitable.