INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Juliol 2019)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,

DENÚNCIES INTERPOSADES

  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Denúncia de conversió a indefinits per canvi de campanya.
  • ES CONSULTORIA SLU (TIC): Denúncia seguretat i salut.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Denúncia seguretat i salut (Nivells excessius CO2).
  • SUMTALK (Contact Center): Reclamació en TLC art. 9 Conveni Contact Center.
  • ASGECA (Mediació): Denúncia ASGECA Barcelona per l'existència de falsos autònoms.
  • ASGECA (Mediació): Denúncia ASGECA Girona per l'existència de falsos autònoms.
  • ASGECA (Mediació): Denúncia ASGECA Lleida per l'existència de falsos autònoms.
  • ASGECA (Mediació): Denúncia ASGECA Tarragona per l'existència de falsos autònoms.
  • AYESA INGENIERIA Y ARQUITECTURA (Enginyeries): Denúncia falta informació al Comité.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Denúncia falta informació al Comité.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Denúncia no realització revisions mèdiques.

RESOLUCIONS

  • TRANSPERFECT TRASLATIONS (Oficines i Despatxos): Acord per a entrega de documentació de bretxa salarial i llistat de persones en actiu a l'empresa.
  • ES PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Favorable. Deriven al jutjat però informen de la posible existència de cessió il·legal.
  • ES CONSULTORIA (TIC): Favorable. Deriven al jutjat però informen de la posible existència de cessió il·legal.
  • TRANSPERFECT TRASLATIONS (Oficines i Despatxos): Trasllat d'expedient a l'autoritat laboral per a comprovar adequació de local sindical.
  • ES CONSULTORIA (TIC): Favorable. Deriven al jutjat però informen de la posible existència de cessió il·legal.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Preacord per a regularització de nòmines de col·lectiu ADESLAS. Pendent de rectificació en nova cita en el TLC.
  • ES OUTSOURCING ESPAÑA (TIC): Favorable. Deriven al jutjat però informen de la posible existència de cessió il·legal.
  • SITEL IBERICA TELESERVICE (Contact Center): Favorable. Diversos requeriments en matèria de prevenció.

ALTRES ACTUACIONS

  • TRANSPERFECT TRASLATIONS (Oficines i Despatxos): Assistència en TLC.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a Inspecció de Guàrdia.
  • CLECE (Enginyeries): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SITEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ASEPEYO (Mútues): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SOSTAISA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Assistència a TLC.
  • SUMTALK (Contact Center): Assistència a TLC.
  • EMERGIA (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ASEPEYO (Mútues): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SITEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.

banner afiliaci�n