INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Febrer 2019)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • IBM GLOBAL SERVICES (TIC): Excés hores extres.
  • SOPRA (TIC): Falta lliurament de clàusules addicionals dels contractes.
RESOLUCIONS
  • TEAMTOP (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Acord sobre el pagament d'art. 50 conveni Contact Center a TLC.
  • OVERTOP PROJECT (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
  • OVERTOP PROJECT (Contact Center): Les hores sindicals es consideren treball efectiu.
  • OVERTOP TELEMARK (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.  
ALTRES ACTUACIONS
  • ASEPEYO (Mútues): Assistència en Inspecció de Treball.
  • AYESA (Enginueries): Assistència en Inspecció de Treball.
  • SITEL (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
  • KONECTA (Contact Center): Assistència en TLC.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Assistència en TLC.
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
  • ASEPEYO (Mútues): Personació en recurs d'alçada.
  • MASET (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
  • DATEM (Contact Center): Presentació al·legacions a recurs d'empresa.
  • CLECE (Enginyeries): Assistència a reunió Departament Relacions Laborals. 

banner afiliaci�n