DENÚNCIES INTERPOSADES
- IBM GLOBAL SERVICES (TIC): Excés hores extres.
- SOPRA (TIC): Falta lliurament de clàusules addicionals dels contractes.
RESOLUCIONS
- TEAMTOP (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- FONOSERVICE (Contact Center): Acord sobre el pagament d'art. 50 conveni Contact Center a TLC.
- OVERTOP PROJECT (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- OVERTOP PROJECT (Contact Center): Les hores sindicals es consideren treball efectiu.
- OVERTOP TELEMARK (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- ASEPEYO (Mútues): Assistència en Inspecció de Treball.
- AYESA (Enginueries): Assistència en Inspecció de Treball.
- SITEL (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
- KONECTA (Contact Center): Assistència en TLC.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència en TLC.
- FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
- ASEPEYO (Mútues): Personació en recurs d'alçada.
- MASET (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
- DATEM (Contact Center): Presentació al·legacions a recurs d'empresa.
- CLECE (Enginyeries): Assistència a reunió Departament Relacions Laborals.