DENÚNCIES INTERPOSADES
- TRANSPERFECT (Oficines i Despatxos): Denúncia per clàusules contractuals abusives.
- COSTAISA (Oficines i Despatxos): Denúncia per el còmput de permisos retributius en festius.
- FONOSERVICE (Contact Center): Presentació de reclamació davant el TLC.
RESOLUCIONS
- SERVINFORM (Contact Center: Favorable. Confirmen la sanció a l'empresa per cessió il·legal en Aqualogy.
- SOGETI (TIC): Es realitza acta de requeriment a l'empresa per l'entrega de documentació.
- SERVINFORM (Contact Center): S'ajorna acord per incentius de Planeta al gener el 2019.
- GESCOBRO (Contact Center): Acord per incentius 2015-2017.
- DATEM (Contact Center): Resolució favorable. Es confirmen en sanció a l'empresa després el seu recurs.
- DATEM (Contact Center): Resolució favorable. Sanció a l'empresa per assetjament laboral.
- GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- SOGETI (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC (acudeix responsable del sector).
- GESCOBRO (Contact Center): Assistència a TLC.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC (acudeix responsable del sector).
- DATEM (Contact Center ): Personació en expedient sancionador.