INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Desembre 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • TRANSPERFECT (Oficines i Despatxos): Denúncia per clàusules contractuals abusives.
  • COSTAISA (Oficines i Despatxos): Denúncia per el còmput de permisos retributius en festius.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Presentació de reclamació davant el TLC.
RESOLUCIONS
  • SERVINFORM (Contact Center: Favorable. Confirmen la sanció a l'empresa per cessió il·legal en Aqualogy.
  • SOGETI (TIC): Es realitza acta de requeriment a l'empresa per l'entrega de documentació.
  • SERVINFORM (Contact Center): S'ajorna acord per incentius de Planeta al gener el 2019.
  • GESCOBRO (Contact Center): Acord per incentius 2015-2017.
  • DATEM (Contact Center): Resolució favorable. Es confirmen en sanció a l'empresa després el seu recurs.  
  • DATEM (Contact Center): Resolució favorable. Sanció a l'empresa per assetjament laboral.
ALTRES ACTUACIONS
  • GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SOGETI (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC (acudeix responsable del sector).
  • GESCOBRO (Contact Center): Assistència a TLC.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC (acudeix responsable del sector).
  • DATEM (Contact Center ): Personació en expedient sancionador. 

banner afiliaci�n