INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Octubre 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • ASEPEYO (Mútues): Denúncia cotitzacions socials irregulars en reducció de jornada.
  • EMERGIA (Contact Center): Denúncia falta documentació i modificació unilateral del calendari laboral.
  • MASET (Contact Center): Denúncia per falta de mesures de prevenció.
RESOLUCIONS
  • MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Favorable. La distribució irregular no s'aplica adequadament remeten al TLC.
  • DXC OUTSOURCING  (TIC): Favorable. L'empresa no pot realitzar modificacions d'horari mitjançant el calendari laboral.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Favorable. L'empresa no pot realitzar revisió mèdica sense consentiment dels treballadors.
  • DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. Es requereix a l'empresa a l'entrega de documentació d'hores extres.
  • BOSCH SERVICE SOLUTIONS (Contact Center): Favorable. L'empresa entrega els contractes mercantils.
  • ASEPEYO (Mútues): Favorable. L'empresa recorre però ens oposem i ens donen la raó ratificant la sanció. 
  • ILUNION CONTACT CENTER (Contact Center): Favorable. Es remet a conciliació en TLC o via judicial.  
ALTRES ACTUACIONS
  • ICAR (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ASPY (Serveis Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball. 

banner afiliaci�n