NO a les retallades de drets, exigim un conveni just


Ahir dia 27 d'abril del 2022, ha tingut lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció tècnica de vehicles de Catalunya.

- - - - - - -

NO a los recortes de derechos, exigimos un convenio justo

Ayer día 27 de abril de 2022, ha tenido lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo de empresas de inspección técnica de vehículos de Catalunya.


En aquesta reunió, la patronal ha contestat a les plataformes presentades per la part social, i lamentem haver de comunicar que la patronal no està disposada a assumir cap de les reivindicacions plantejades per la part social.

D'altra banda, CCOO, després d'haver pogut analitzar el text de la plataforma de la patronal, hem pogut constatar que tot el que preveu aquest document són retallades de drets i propostes que empitjorarien les condicions de treball.

Arribat a aquest punt, en què la patronal no assumeix cap de les nostres reivindicacions i que només presenten retallades, per part de CCOO intentarem apropar postures, intentant centrar-nos en les propostes prioritàries, amb la finalitat que la patronal es mogui de la seva actitud immobilista.

El conveni col·lectiu ha de ser d'avenç i no de retrocés per la qual cosa esperem que es retirin les propostes com establir càmeres de vigilància per controlar el treball de les persones treballadores, promocions de lliure designació per part de l'empresa, establir la jornada laboral de dilluns a diumenge, distribuir la jornada de manera irregular, jornada intensiva en horari de tarda, congelar el complement d'antiguitat, increment salarial per sota de l'IPC i sense revisió salarial, eliminar el complement salarial en cas d'incapacitat temporal, endurir el règim disciplinari, modificar els períodes de vacances perquè tot l'any sigui vacacionable, etc.

La propera reunió serà el proper dimecres 25 de maig de 2022.

Per un conveni just!

>> Participa! 1r de Maig

 

Seguirem informant!

 

Ayer día 27 de abril de 2022, ha tenido lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo de empresas de inspección técnica de vehículos de Catalunya.

En esta reunión, la patronal, ha contestado a las plataformas presentadas por la parte social, y lamentamos tener que comunicar que la patronal no está dispuesta a asumir ninguna de las reivindicaciones planteadas por la parte social.

Por otro lado, CCOO, después de haber podido analizar el texto de la plataforma de la patronal, hemos podido constatar que todo lo contemplado en dicho documento son recortes de derechos y propuestas que empeorarían las condiciones de trabajo.

Llegado a este punto, en que la patronal no asume ninguna de nuestras reivindicaciones y que solo presentan recortes, por parte de CCOO vamos a intentar acercar posturas, intentando centrarnos en las propuestas prioritarias, con la finalidad de que la patronal se mueva de su actitud inmovilista.

El convenio colectivo tiene que ser de avance y no de retroceso por lo que esperamos que se retiren las propuestas como las de establecer cámaras de vigilancia para controlar el trabajo de las personas trabajadoras, promociones de libre designación por parte de la empresa, establecer la jornada laboral de lunes a domingo, distribuir la jornada de manera irregular, jornada intensiva en horario de tarde, congelar el complemento de antigüedad, incremento salarial por debajo del IPC y sin revisión salarial, eliminar el complemento salarial en caso de incapacidad temporal, endurecer el régimen disciplinario, modificar los periodos de vacaciones para que todo el año sea vacacionable, etc.

La próxima reunión será el próximo miércoles 25 de mayo de 2022.

Per un conveni just!

>> Participa! 1r de Maig

¡Seguiremos informando!

 

Cuida del teu treball. Afilia’t a CCOO Serveis!

https://afiliat.ccoo.cat/