CCOO celebra el 7 d´Octubre, Jornada Mundial del Treball Digne

CCOO celebra el 7 d’Octubre, Jornada Mundial del Treball Digne

En el marc del 7 d’Octubre, Dia Internacional del Treball Digne, CCOO de Catalunya ha organitzat un acte, a la plaça del Rei de Barcelona, per reivindicar la construcció de la recuperació per a tots i totes després de la crisi provocada per la pandèmia i les retallades socials i laborals de la crisi anterior. L’acte va començar a les 11 h amb la lectura del manifest.

Els sectors precaris i essencials hi han tingut un protagonisme especial, entre els que s'han fet present han estat el conflicte amb l'ERO de Banc Sabadell i el sector turístic que ve reclamant un treball digne; juntament amb les actuacions musicals i el lliurament del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l’àmbit laboral, i també del carnet solidari del sindicat. El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, ha tancat l’acte.

CCOO celebra el 7 de Octubre, Jornada Mundial del Trabajo Digno

En el marco del 7 de Octubre, Día Internacional del Trabajo Digno, CCOO de Catalunya ha organizado un acto, en la plaza del Rei de Barcelona, para reivindicar la construcción de la recuperación para todos y todas tras la crisis provocada por la pandemia y los recortes sociales y laborales de la crisis anterior. El acto comenzó a las 11 h con la lectura del manifiesto.

Los sectores precarios y esenciales han tenido un protagonismo especial, entre los que se han hecho presente han sido el conflicto con el ERO de Banc Sabadell y el sector turístico que reclaman un trabajo digno; junto con las actuaciones musicales y la entrega del Premio Aurora Gómez, a la lucha feminista en el ámbito laboral, y también del carné solidario del sindicato. El secretario general de CCOO de Cataluña, Javier Pacheco, ha cerrado el acto.

>> VÍDEO 7 d'Octubre acte CCOO de Catalunya