Publicació del conveni del comerç del metall de Tarragona firmat per CCOO el passat decembre de 2019

El 14 de setembre de 2020 el BOPT ha publicat el text del conveni col·lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província que el dimecres 11 de decembre de 2019 es va firmar. CCOO valorem com a positiu el Conveni ja que complim amb els objectius sindicals fixats en l'Acord per a Ocupació i la Negociació Col·lectiva, quant als percentatges d'increment i pel fet que a data d'1 de gener de 2020 tots els nivells retributius estaran per sobre dels 14.000 euros anuals.

Com a principals novetats s'ha negociat i acordat el següent:

• Vigència: 2 anys (2019-2020).
  • Es pacta la revaloració sobre tots els conceptes retributius: dieta completa, mitja dieta, quilometratge, ajuda escolar, salari basi i antiguitat.
  • Els percentatges d'increment, sobre tots els conceptes citats anteriorment, són del 2% per a l'any 2019 i del 2% per a l'any 2020.
  • Eliminació d'alguns nivells retributius més baixos (Aprenent fins a 18 anys, Aprenent major de 18 anys, Aspirant 16/18 anys i Auxiliar Caixa 16/18 anys).
  • Creació d'una borsa de 8 hores per acudir a exàmens per a l'obtenció de títols acadèmics o professionals.

CCOO Serveis Catalunya

11/12/2019