Es convoca vaga d´11 a 12 hores del dimarts 5 de novembre a la seu de l´empresa a El Prat de Llobregat

CCOO convoca mobilitzacions a BBVA IT España contra dos acomiadaments

La direcció de BBVA IT España del centre d’El Prat de Llobregat han executat dos acomiadaments objectius a dos treballadors majors de 50 anys i amb més de 20 anys d’antiguitat, l’empresa al·lega haver fet molts esforços per reciclar-los quan no se’ls ha ofert cap formació. CCOO també denuncia que un d’ells està com a suplent en les llistes del sindicat en les darreres eleccions i a punt de substituir a una recent baixa en el comitè.

CCOO denuncia que són acomiadaments sense justificació ni per causes organitzatives ni per situació econòmica, més quan darrerament s’està ampliant la plantilla, arribant a les 220 persones treballadores en aquest moment. CCOO ha intentat parlar amb la direcció de BBVA IT España per aturar aquesta pràctica inacceptable ja que amenaça a les persones treballadores de major antiguitat que vagin tancant projectes assignats.

Aquestes mobilitzacions comencen amb una vaga d’una hora (d’11 a 12 hores) pel proper dimarts 5 de novembre i concentrar-se davant l’empresa al carrer Tamarius núm. 4-8 del polígon Mas Mateu, El Prat de Llobregat.

CCOO Serveis Catalunya