FECOHT - CCOO de les Terres de Lleida guanya contundentment les eleccions sindicals a PLUSFRESC

PLUSFRESC és una empresa eminentment lleidatana amb més de 60 tendes i una plantilla de més de 800 treballadors

L'empresa SUPSA, Supermercats Pujol, SL, està situada a la ciutat de Lleida i va ser constituïda el 3 de febrer del 1970. L'activitat principal és el comerç al detall en establiments no especialitzats, amb predomini dels productes alimentaris. Supermercats Pujol, continua sent una empresa eminentment lleidatana. Avui dia té més de 60 tendes, amb una plantilla de més de 800 treballadors.

A les eleccions sindicals realitzades el 2 de maig a Supermercats Pujol (Plusfresc), FECOHT - CCOO de Lleida, consolida la seva representació amb un gran resultat i obté els 17 delegats i delegades del Comitè d'Empresa, escollits entre els 45 centres de treball.

Al conjunt de les eleccions realitzades la participació dels treballadors i les treballadores ha estat alta, i un 67,18% han votat les candidatures de FECOHT-CCOO.

En aquesta cita electoral de Supermercats Pujol la marxa sindical, en la qual una plantilla de 637 persones han triat els seus representants, s'evidencia, una vegada més, que el rigor i el compromís sindical en la defensa dels interessos dels treballadors i les treballadores és l'eix que fa que dipositin el seu vot i, per tant, la seva confiança, en CCOO.

La Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme de CCOO manifesta que ahir van guanyar els treballadors i les treballadores demostrant què és el que volen i expressant lliurement la seva opció sindical.