Diumenge 14 d’abril MARXA per Barcelona

“Sobre Rodes pel conveni TIC”

Quan caduca un aliment se suposa que deixa de ser vàlid per al consum humà, però que és el que passa si el que caduca és un conveni?

Doncs això és precisament el que li va ha passar al conveni de les TIC el proper 7 de juliol si ningú hi posa remei. La patronal de les TIC, l'AEC, ha optat per deixar passar el temps sense moure un dit, aconseguint així liquidar tots els avanços aconseguits al llarg d’anys de reivindicacions... un veritable robatori refinat amb el suport de la reforma laboral.

El passat diumenge 14 d’abril, vam sumar esforços amb els treballadors a l’acció “Sobre rodes pel conveni TIC”. Des de l’Agrupació TIC de Catalunya, volem agrair la seva assistència.

La marxa esdevingué en un ambient festiu durant tot el camí on es van tocar vuvuzeles i xiulets, ben acompanyats per la solidaritat dels vehicles del voltant i vianants que es sumaven a la festa.

La majoria van preferir l'ús de bicicletes i patins, optant molts d'ells per portar els seus fills petits i realitzar un recorregut de 9 km per tot Barcelona.

Es van realitzar les parades establertes tant a Plaça Catalunya, com a les a les empreses IBM, CAPGEMINI i INDRA per deixar manifestos de protesta per la falta d'avanç d'una negociació de conveni que bloquegen.

Esperem que l'AEC prengui nota que els treballadors del sector estan disposats a defensar el que és seu.

QUEDEN 3 MESOS PER LA FI DEL CONVENI TIC

QUE NO ET PRENGUIN EL CONVENI

Afília't-hi!! T'interessa

Des de l’Agrupació TIC COMFIA-CCOO estatal, després de les concentracions al Mobile World Congress i les traques a la porta de les principals empreses que bloquegen la negociació, continuem amb la defensa del Conveni de les TIC, aquest cop en una jornada sobre rodes per al que és imprescindible la teva participació.

L’acció que anomenem: "Sobre rodes pel conveni” consisteix en fer una marxa per Barcelona en patins, bicis, motocicletes, etc., visitant aquelles empreses que bloquegen la renovació del conveni sectorial, en aquest cas IBM, Capgemini i Indra.

Suma’t! Anima als teus companys, amics i família i afegiu-vos a la marxa sobre rodes el proper diumenge 14/04/2013:

? Punt de trobada:

">Inici: Av. Diagonal 557 a les 12:00 del migdia

Per aquells que vingueu amb nens, patins, o senzillament no vulgueu fer la ruta completa:

">2n Punt de trobada: PL. Catalunya (Ronda Sant Pere amb Rambla de Catalunya), a partir de les 12:30h.

">Fi: Parc de la Ciutadella sobre les 14:00, en un ambient festiu i familiar.

A cada parada farem arribar a aquestes empreses una sol·licitud d’aposta per un sector regularitzat i de qualitat. Per a tot això, farem que la nostra acció sigui ben sorollosa, amb el so de les motocicletes, de ‘vuvuceles’, de xiulets i d’altres.

Com tots coneixem, la situació del conveni sectorial de les TIC està sèriament amenaçada d’extinció. Si no s’aconsegueix arribar a un acord amb les principals empreses de la patronal que bloquegen la signatura del conveni el proper dia 7  JULIOL 2013 quedarà sense efecte.

El temps s’acaba. Si no tenim proposta de la Patronal, haurem de convocar VAGA al sector de les TIC (#HuelgaTIC).

Fins ara ens hem mobilitzat delegades i delegats. Ara, per primera vegada, impliquem als treballadors, perquè volen acabar amb el NOSTRE conveni i no podem permetre-ho. Ha arribat el moment que TOTS ens mobilitzem.

Per aquest motiu farem que la Marxa en diumenge, per a que pugeu aportar el vostre granet de sorra, junt als vostres familiars i amics i puguem, entre tots,  formar una duna visible i mostrar el descontent que el nostre futur laboral ens presenta.

Comptem amb tu!

QUEDEN 3 MESOS PER LA FI DEL CONVENI TIC

QUE NO ET PRENGUIN EL CONVENI

MATERIAL DE DIFUSIÓ “Sobre Rodes pel conveni TIC”:

>>
>> Nota de Premsa: Treballadors i treballadores del sector de les TIC es manifesten "sobre rodes" en defensa del seu conveni

>> Comunicat - En color i en blanc i negra (on la primera pàgina fa el servei de cartell)
>> Diptic - En blanc i negra i en color
>> Cartells