El proper 1 de juliol està convocada vaga de 24 hores pel sector de Contact Center.

COMFIA-CCOO ha realitzat una concentració davant Catalunya Caixa per denunciar situació del conveni i condicions laborals a Contact Center


La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya, COMFIA-CCOO, ha realitzat una nova mobilització davant una de les empreses clients dels serveis d’atenció al client, en aquest cas la seu de Catalunya Caixa a Barcelona, on s’han concentrat un centenar de delegats i delegades del sector, per denunciar que les grans empreses contractistes rebaixen els costos i les condicions dels treballadors i són responsables del bloqueig del conveni col·lectiu de Contact Center.

Les grans empreses, siguin del sector de l’energia, comunicacions o financer, diversifiquen la subcontractació dels serveis en el màxim nombre d'empreses per establir competència entre elles i així obtenir millors tarifes.

La patronal del sector ve mostrant diferents excuses per no signar el conveni: manca de previsió de l’IPC, reforma laboral, crisi econòmica. Els temes que mantenen bloquejada la negociació són: la retirada de les subcontractes sense previ avís (les empreses client són les que pressionen per rebaixar les condicions laborals), salari amb pèrdua de poder adquisitiu i disminució de les condicions contractuals on es pedreria estabilitat ocupacional.

Davant la manca de millora de la situació del Conveni, COMFIA-CCOO ha convocat una vaga de 24 hores pel proper 1 de juliol per tot el sector de Contact Center i a una manifestació que començarà a les 12 h des de Francesc Macià fins a seu de la patronal de Contact Center (Avd.Diagonal, 437).

COMFIA-CCOO Catalunya