CCOO vota a favor del preacord de fusió de Caixa Catalunya, Tarragona i Manresa

COMFIA-CCOO aconsegueix reduir el nombre d’oficines que es tanquin i la conseqüent reducció de treballadors afectats.

Aquest principi d’acord signat avui s’haurà de desenvolupar per tal de donar-li forma de marc normatiu, i recull abastament les tres exigències que aquest sindicat ha posat damunt la taula des del primer moment: - Reducció del nombre d’oficines a tancar i, conseqüentment, del nombre de treballadors i treballadores afectats, passant de 500 oficines a 395 i de 1.800 treballadors i treballadores afectats al voltant de 1.300, que en percentatge suposaria el tancament del 24,57% del total d’oficines i un 14,50% de la plantilla total. - Equiparació salarial de tots els conceptes de Caixa Catalunya per a tots els companys i companyes provinents de Caixa Tarragona i Manresa. - Voluntarietat en el procés de reestructuració de la futura Caixa a través de prejubilacions i baixes incentivades. Resten pendents de desenvolupar aquestes bases d’acord i integrar en un únic marc normatiu la regulació de les condicions de la futura Caixa. COMFIA-CCOO Caixa Catalunya-CaixaTarragona-Caixa Manresa