Aquesta proposta que CCOO ja està negociant a la Comissió d'Igualtat, porta com a objectiu donar sortida a les sol·licituds de trasllats existents, les que es produeixin i les d'aquells que es troben desplaçats per un ERO, sobretot tenint en compte que hem sol·licitat reiteradament la pròrroga de l'ajuda de lloguer que els desplaçats de BancoCAM deixen de percebre.
La proposta es basa en la igualtat d'oportunitats i en la màxima objectivitat en la seva execució, on s'hauria de complir una sèrie de requisits bàsics com:
- Llocs de treball amb el mateix perfil
- Les dues destinacions d'igual naturalesa
- Antiguitat reconeguda superior a dos anys
- Transcorregut més d'1 any des de l'anterior permuta
- Un informe previ favorable del responsable d'unitat
- Supervisió per part de la Comissió de seguiment del Pla d'Igualtat
La Direcció no pot obviar aquesta problemàtica. La situació que viuen alguns dels afectats és de per si dramàtica, per la qual cosa CCOO exigim per a ells la mateixa responsabilitat que mostra l'empresa cap als seus clients i accionistes, sense contradiccions.
Continuarem informant del desenvolupament d'aquesta negociació.