Secció Sindical Grup BMN Catalunya i Aragó

REUNIÓ PRESIDENT I DIRECTOR GENERAL DE CAIXA PENEDÈS AMB CCOO


Després de la reunió d’ahir a Madrid, i per continuar, tal com vam dir, recaptant tota la informació necessària per valorar la idoneïtat d’aquest “intercanvi d’informació” de BMN amb Banc de Sabadell, CCOO s’ha reunit avui amb...

Este artículo se publicó originalmente en bmn (Sección Sindical Estatal Grupo BMN) ,

Després de la reunió d’ahir a Madrid, i per continuar, tal com vam dir, recaptant tota la informació necessària per valorar la idoneïtat d’aquest “intercanvi d’informació” de BMN amb Banc de Sabadell, CCOO s’ha reunit avui amb el President de Caixa Penedès, Sr. Martí Solé i el Director General Sr. Ricard Banquells, com a màxims responsables del paquet d’accions (21%) que CEP té de BMN.

CCOO hem volgut transmetre a ambdós, en la seva condició de membres del Consell d’Administració de BMN per part de Caixa Penedès:

  • Que la seva funció en el Consell d’Administració serà actuar amb la responsabilitat inherent del seu càrrec, ja que són els màxims garants dels llocs de treball dels treballadors i treballadores que provenen de Caixa Penedès, una plantilla que s’ha deixat la pell i, en molts casos, la salut per tirar endavant un projecte que ha resultat que amagava uns interessos personals de qui el “lidera”
  • La responsabilitat de Caixa Penedès pel que fa a la plantilla que va traspassar en el seu moment a BMN, serà lluitar i defensar en el sí del Consell d’Administració el manteniment de l’ocupació, davant la possibilitat que la xarxa d’oficines de Catalunya i Aragó sigui venuda al Banc de Sabadell. Aquesta és també part de la seva “Obra Social”.
  • En cas de que la Direcció de BMN no garanteixi aquesta premissa, el vot de CCOO en el Consell d’Administració de Caixa Penedès serà negatiu. Naturalment, si CCOO constata que aquesta garantia de manteniment de l’ocupació és real, votarem a favor.

CCOO reiterem, ho vam fer ahir i hem tornat a dir avui, no farem de comparses de ningú, ni de la Direcció de BMN, ni de qui vulgui quedar-se amb el negoci. No donem credibilitat a les paraules capcioses de la Direcció fins que no puguem constatar els fets que ahir ens van presentar.

No permetrem que ens aixequin la camisa, la Direcció de BMN i el seu President en primer lloc, no han mostrat mai cap sensibilitat especial ni complicitat amb la plantilla que prové de Caixa Penedès. Sembla anteposar el seu interès personal en mantenir el seu “status” i la seva poltrona per sobre d’una plantilla que porta dos anys sacrificant-se per aquest banc.

Només si els “interessos” que ara mostren públicament coincideixen amb els nostres (manteniment de l’ocupació) farà que el camí que sembla que agafem sigui una mica més fàcil.

 

Company, companya, ara ens toca a tots plegats continuar la nostra lluita de fa més de dos anys: la defensa del lloc de treball. CCOO sabem que, davant la necessitat de fer força per assolir aquest objectiu, el teu recolzament és més que necessari. Per això si no estàs afiliat a CCOO, envia’ns la butlleta. Aquí comença la nostra lluita, la teva.