Imagen afiliación

27 de Setembro, Día Mundial do Turismo 2016

Xornada de loita na Hostalaría e o Turismo

Hoxe, 27 de setembro celébrase o Día Mundial do Turismo 2016. Por iso CCOO, UGT e varias asociacións profesionais organizan un día de mobilización en todo o estado para denunciar a situación dos traballadores do sector: explotación laboral, baixos salarios, inseguridade no traballo, a falta de negociación colectiva sectorial e aumento da externalización, a fin de non aplicar os acordos colectivos sectoriais para rebaixar salarios en preto de 40%, como no caso das camareiras de piso.

Este movemento reivindica o dereito a condicións de traballo dignas, emprego estable e con dereitos, o recoñecemento da profesionalidade e conseguir o relanzamento da negociación colectiva para recuperar os dereitos e o poder adquisitivo dos salarios, para reverter a externalización e obter o recoñecemento das enfermidades profesionais. En definitiva loitar por un emprego decente e un salario para deixar de ser "A CARA B DO TURISMO EN ESPAÑA". Porque o plantel do sector turístico ten pouco que celebrar e moito que reclamar.

Segundo os datos de CCOO, os datos dos primeiros oito primeiros meses do ano amosan unha recuperación da actividade turística. Por exemplo, o número de visitantes a Galicia aumentou un 5,45 % e o de pernoitas incrementouse o 6,89 % respecto do 2015. Con todo, esta aparente bonanza non se traduciu na mesma medida no número de empregos xerados, que só medrou un 2,52 %, e «aínda por riba» máis do 90% das contratacións son eventuais.

Noticia en: Faro de VigoGalicia PressEuropa Press

Dia Mundial del Turismo

Servicios CCOO PV denuncia "la cara oculta del turismo en la Comunidad Valenciana"

El sindicato considera que los buenos resultados económicos del sector turístico esconden condiciones laborales indignas.

Condiciones laborales precarias en la cara B del turismo en la Comunidad de Madrid

Servicios CCOO de Madrid denuncia que el 90% de las nuevas contrataciones fueron temporales y a tiempo parcial

El turismo tiene una cara B, además de la que todos conocemos, que es la de la precariedad de los trabajadores del sector. Es lo que van a poner de manifiesto los sindicatos este martes, 27 de septiembre, Día Mundial del Turismo, apoyados por otras organizaciones sectoriales. En la víspera, CCOO de Madrid ha denunciado la situación de falta de empleo y poca calidad del mismo que sufre la región madrileña.

CCOO muestra la cara B del turismo en la Comunidad de Madrid

Movilizaciones turismo 27s Madrid

El próximo lunes, 26 de septiembre, a las 10,30 horas, el sindicato convoca una rueda de prensa para analizar la situación del sector en la región y la situación de precariedad de las plantillas

O Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia naceu en 2002 para ofrecer servizos de I+D+i á industria local do automóbil

A Unión Comarcal de CCOO de Vigo denuncia «precariedade e riscos para a saúde» no CTAG

A Unión Comarcal de Comisións Obreiras de Vigo denuncia «precariedade e riscos para a saúde» no Centro Tecnológico de Automoción de Galicia (CTAG). Segundo o sindicato, o CTAG non pode presumir de ser un centro tecnolóxico «punteiro» cando o seu modelo laboral se basea en «salarios miserables», abuso dos contratos temporais e de prácticas, ao tempo que pon en risco a saúde do persoal, cuestión esta que xa levou á apertura dun expediente sancionador.

Toxo y Álvarez presentan una Declaración conjunta de CCOO y UGT con las prioridades del movimiento sindical

El país necesita un impulso para salir de la profunda crisis político-institucional y económica en que se encuentra. Con este objetivo, CCOO y UGT han presentado este lunes una Declaración en la que exponen su preocupación por la situación en que se encuentra el país, y que contiene sus iniciativas con el empleo, los salarios, el sistema de protección social y los servicios públicos como prioridades de actuación. ?La solución de los problemas de la gente no pueden esperar a nuevas elecciones o a que se celebren las elecciones gallegas y vascas?, proclamó el secretario general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo. Leer +

Destacadas

Angeles Balué elegida Secretaria General de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid

El III Congreso de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid, celebrado el pasado día 19 de abril, eligió a Angeles Balué como Secretaria General con el 95,8 % de los votos.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024