Imagen afiliación

CCOO Serveis presenta, en roda de premsa, 40 propostes per a un sector comerç sostenible i una transició digital justa

CCOO Servicios presenta, en rueda de prensa, 40 propuestas para un sector comercio sostenible y una transición digital justa

Las medidas de confinamiento y paralización de la actividad comercial, derivadas de la gestión de la crisis sanitaria COVID19, han provocado grandes perturbaciones en el comercio a nivel mundial.

TELETREBALL Diferents escenaris Les mateixes garanties

1- El teletreball ha de tenir caràcter voluntari i ser reversible  https://www.ccoo-servicios.es/archivos/catalunya/Teletreball1.pdf

Document origen d'aquesta campanya:

>> Teletrabajo, ha venido para quedarse. Desconexión digital.

Líneas de actuación ante el más que posible incremento de esta modalidad de trabajo y sus posibles cambios en la organización del trabajo. Criterios para abordar la negociación de acuerdos sobre teletrabajo y desconexión digital.

Riders, es el momento

CCOO de Madrid y la Federación de Servicios de CCOO ponen en marcha una campaña en torno a los denominados riders –repartidores-, trabajadores y trabajadoras víctimas de un modelo laboral basado en la precariedad, la explotación y la ausencia de derechos. Un colectivo que, además, ha sido considerado como esencial durante la crisis provocada por el COVID-19, lo que ha ocasionado un empeoramiento de las condiciones en las que han estado trabajando los últimos meses.

Liñas de actuación ante o máis que posible incremento desta modalidade de traballo e os seus posibles cambios na organización do traballo

Teletraballo, veu para quedar. Desconexión dixital

teletraballo

O teletraballo é unha forma de organización e prestación do traballo que responde tanto á innovación e implementación das novas tecnoloxías da información e a comunicación, canto aos requirimentos de maior flexibilidade organizativa nunha contorna cambiante.

A esta forma flexible de organización é frecuente atribuírlle extraordinarias capacidades en orde a mellorar as necesidades, sexa de conciliación da vida laboral e familiar, de flexibilidade, de produtividade, sexa, mesmo, de incrementar a activación de colectivos especialmente vulnerables, como serían as persoas con discapacidade

O teletraballo non é apto para todo tipo de traballos, senón que só é posible para aquelas tarefas teletraballables, é dicir, aquelas que poden realizarse a través de medios tecnolóxicos.

Aínda que, aos comezos nos que se empezou a falar e implantar este modo de traballo se previron unhas grandes expectativas de desenvolvemento e implantación, e a pesar da maior dispoñibilidade de medios tecnolóxicos cada vez máis avanzados, non tivo o desenvolvemento previsto. O porqué non se cumpriron esas expectativas é un tema controvertido, prognosticábase en moitos foros e investigacións un gran número de persoas teletraballando nun limitado espazo de tempo que despois non chegou a cumprirse, chegouse a supor que o teletraballo podía supor unha revolución nas formas de organizar o traballo, pero isto non chegou a materializarse. Os expertos din que un dos principais factores para que non se alcanzaron as cifras prognosticadas xorde pola falta de formación, malestar pola xestión nas empresas dos programas flexibles de traballo e á escaseza de información.

Aínda que a porcentaxe de persoas teletraballando vai en aumento, parece que até agora moitas empresas se resistiron a adoptar medidas dirixidas á adopción do teletraballo.

Teletrabajo, ha venido para quedarse Desconexión digital

Teletrabajo, propuestas de CCOO

Líneas de actuación ante el más que posible incremento de esta modalidad de trabajo y sus posibles cambios en la organización del trabajo. Criterios para abordar la teletrabajo y desconexión digital.

El teletrabajo es una forma de organización y prestación del trabajo que responde tanto a la innovación e implementación de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación, cuanto a los requerimientos de mayor flexibilidad organizativa en un entorno cambiante.

Dimarts 23 de juny roda de premsa de forma telemàtica

CCOO presenta les propostes per un pla de xoc sectorial per la reactivació social i econòmica de Catalunya

Martes 23 de junio rueda de prensa de forma telemática

CCOO presenta las Propuestas para un plan de choque sectorial para la Reactivación social y económica de Catalunya

Dijous, 25 de juny roda de premsa a Girona

Dimecres 1 de juliol roda de premsa a Tarragona

Destacadas

Teletrabajo, ha venido para quedarse Desconexión digital

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2020

Días festivos estatales y por comunidad 2020