La banca busca mitigar el coste de prejubilar contra beneficios
Bancos y cajas buscan vías para amortiguar el impacto de la decisión del Banco de España, que les obligará a costear con beneficios las aproximadamente 6.000 prejubilaciones previstas para este año. Las opciones plausibles que encuentran son cargarlo contra plusvalías o reducir el número inicial de bajas voluntarias.
REINTEGRO LOTERÍA DE NAVIDAD
SE HA FIRMADO EL CONVENIO
CIRCULAR CONJUNTA Nº 3
Retribució variable. Transparència o opacitat
29 12 03 Aquest escrit ens permet tenir una visió clara i veraç pel que fa a la transparència o opacitat del sistema retributiu del Grup Banc Sabadell. (PDF:Cat. / Cast.)
Grup Banc Sabadell + Grupo Banco Atlántico = 10.306 persones
24 12 03 Comencen les converses per establir un protocol d´ocupació. (PDF:Cat. / Cast.)
Compra Banc Atlàntic: CC.OO. exigeix un protocol que garanteixi les ocupacions
22 12 03 Per a CC.OO., en aquest moment, dos són els objectius principals. Per una banda, establir un protocol d'ocupació que garanteixi els llocs de treball i les condicions laborals dels treballadors del nou grup, en el marc d'un compromís de diàleg i negociació sobre tots els aspectes laborals.
CC OO davant la venda de Banc Atlantic
22 12 03 Es confirma que Banc Sabadell ha adquirit la majoria de les accions del Grup Banc Atlàntic tancant-se, per fi, l'indesitjable període d'incertesa que ha suposat la "subhasta" del Banc i que qualifica, per si mateix, a les societats i agents que han marcat el ritme d'aquest despropòsit.












