Has notat que treballes en el quart grup bancari espanyol?

24 09 2004 Mentre el Grup Banc Sabadell manté un creixement imparable, la siutació laboral dels seus treballadors es deteriora progressivament. (PDF:Cat. / Cast.)

Quina és la jornada habitual de treball?

08 07 2004 Segur que si adapteu els horaris al vostre contracte de treball, disposareu de temps per atendre les vostres necessitats particulars des d´on no incompliu cap normativa que comporti una sanció. (PDF:Cat. / Cast.)

RRHH Banc de Sabadell tiene dificultades para la reubicación de las personas que trabajan en el edificio de Gran Vía de Madrid

Integración del Atlántico

23 09 04 Nos sumarnos al llamamiento a la tranquilidad, efectuado por nuestros compañeros, de la U.G.T., frente a quienes desarrollan la campaña del miedo, y frente a quienes hacen de voceros y altavoces de la intranquilidad anticipando soluciones y vaticinios que la realidad al día de hoy nunca ha confirmado.

Un paso más en las negociaciones de la homologación en Banco Atlántico

23 09 04 El pasado día 10 de septiembre se reanudaron las negociaciones sobre Homologación de Condiciones Laborales entre representantes de los Sindicatos y de Banco Sabadell.

L´assetjament sexual a la feina (3)

08 07 2004 Conseqüències de l´assetjament sexual. Quan una persona pateix assetjament sexual entra en una espiral de fets i conseqüències que poden afectar greument la seva estabilitat personal, social i professional. (PPS:Cat. / Cast.)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat