CANVIS MANUAL 2016

CANAL 2

El passat 13 de novembre es va reunir una Comissió Delegada de la Comissió Permanent de Coordinació i l? Empresa. Un dels punts de l?ordre del dia era el Canal2, es van poder tractar assumptes com creixement 2016, dietes, cotxes, condicions de Top, entre d?altres.

NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA PER CANAL3

CANAL 3

El divendres 13 en reunió mantinguda amb l? Empresa  on el tema a tractar era CANAL 3, es va traslladar el gran malestar que a dia d? avui existeix entre els companys del Canal 3, como ja es fes en l? anterior reunió però deixant constància escrita en acta.

CONDICIONS EXTINCIÓ DE CONTRACTE

TANCAMENT DELEGACIONS

El dijous 12 mantinguérem una reunió  l?Empresa i la Comissió Permanent en format Comissió Delegada, on l?Empresa informà del número total d?afectats en aquesta data.

ELECCIONS SINDICALS

ALBACETE APOSTA PER CCOO

Enhorabona a tots i totes els companys i companyes d'Albacete. Avui han celebrat les seves eleccions on han pogut exercir el seu dret i escollir al company Jose Javier Gabaldón per que els representi durant els propers 4 anys. Felicitats també per l?altíssima participación del 95% que mostra les ganes que hi ha a Würth Albacete per treballar per el futur dels companys i companyes.

Felicitats per un vostre èxit rotund

Afil·líat!

K3

REUNIÓ CANAL 3

El día d'ahir 20 d'octubre 2015. Es reuneix l'Empresa amb la Comissió Permanent de Coordinació amb l'únic punt del día tractat Canal 3. L'Empresa inicia la reunió donant explicació als punts demanats en l'anterior reunió per la RLT, tals com:

CARTA OBERTA DELEGACIONS

TANCAMENT DELEGACIONS

El 7 d'octubre, la RLT en Comissió Permanent (Comitè Intercentres), que és l'únic òrgan representatiu que tenim a nivell nacional i del que CCOO té majoria, vàrem mantenir una reunió amb l'Empresa per tractar el tema de les Delegacions. En aquesta reunió van asistir diversos representants autoritzats, entre ells companys vàries delegacions.

Destacades

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO

CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.