Indignant: Banc Sabadell no paga els triennis de tècnic i vulnera el Conveni Col·lectiu
CCOO demana a la Territorial de Catalunya solucions als desajustos de plantilla
Catalunya
11-07-2014 La secció sindical de CCOO-GBS de Catalunya es va reunir amb el Director Territorial de Catalunya, Sr. Lluis Buil, per traslladar-li les queixes de la plantilla per haver de treballar en condicions lÃmit, amb oficines infradotades de personal i una pressió comercial desmesurada.
Integració Banc Gallego: Incidències nòmina
10-07-2014 CCOO detecta errors en el pagament de les nòmines d'alguns empleats que provenen de Banco Gallego i que no s'ajusten al Pacte d'Homologació signat. Una vegada ens vam posar en contacte amb la Direcció del banc, es regularitzarà en la nòmina de desembre.
Las Tablas II: Un problema sense estudiar ni resoldre
07-07-2014 Amb motiu del trasllat de 400 treballadors i treballadores al nou centre corporatiu a "Las Tablas" (Madrid), la Direcció no mostra el mÃnim interès en valorar les propostes de CCOO per millorar les condicions de treball en aquest centre.











