EL DIA INTERNACIONAL per a l'ELIMINACIÓ de la VIOLÈNCIA contra LES DONES

Per què el 25 de novembre?

22-11-10   Des de COMFIA-CCOO rebutgem qualsevol tipus de violència exercida envers les dones. Seguirem treballant en el compromís de l'eliminació d'aquesta xacra social i reforçant la implicació des de totes les possibilitats d'actuació, avançant des de la intervenció sindical en la formació i sensibilització.

Un pacte que afavoreix a les dones i als homes

CCOO ha signat el Pla d'Igualtat en Banc Sabadell

16-07-10 Aquest Pla consisteix en un conjunt ordenat de mesures, amb l'objectiu d'evitar qualsevol tipus de discriminació laboral i aconseguir la igualtat real i efectiva entre les / els treballadores / s del Grup. (Vídeo)

(PDF:Comunicat Cat) (PDF:Acuerdo Cas)

• Abrir enlace en una pestaña nueva
  • Descargar

Eliminar la discriminació per raó de sexe en l'ocupació

La igualtat, t'interessa

03-03-10 Cada 8 de març, Dia Internacional de la Dona, COMFIA-CCOO reivindica la Igualtat d'Oportunitats entre dones i homes amb la finalitat d'eradicar les discriminacions que les dones segueixen tenint en els diferents àmbits de la vida, però que d'una manera més accentuada es reflecteixen al món del treball.

Secretaria de la Dona CCOO Grup Banc Sabadell

Caminat cap a l'igualtat

01-01-2010 Aquí trobaràs tota d'Informació que necessites per defensar els teus drets en l'àrea de la dona i la conciliació familiar.

Secretaria de la Dona CCOO Grup Banc Sabadell

Caminat cap a l'igualtat

Si sents que la teva parella et controla, estàs en situació de risc

Mesures d’autoprotecció per a dones

01-10-2009 L'opuscle editat pel Programa de Seguretat contra la Violència Masclista del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, que recull tot un seguit de recomanacions a partir de situacions que podem viure les dones de totes les edats davant la violència exercida per parelles o exparelles, amb la finalitat de poder-les identificar i evitar episodis de risc i millorar la seguretat de les dones.

Milions de dones manquen encara de protecció de la maternitat en el treball

11-08-2009 Dones en el treball

Nou pacte a Banc Sabadell- Caducat el 31-12-09- Caducat el 31-12-09-Caducat el 31-12-09-Caducat el 31-12-09-

Acord d’excedències i unificació de deutes