Huelga General 29s - BBVA Estatal

¿Huelga? ¿Por qué?

Con la nueva Reforma Laboral, la Ley 35/2010 del 17 de setiembre, a partir de ahora, te ponemos tres ejemplos, te pude pasar esto: Quedarte sin acuerdos de empresa, referentes a salario, jornada o beneficios sociales, que estén por encima del Convenio, despido objetivo, descuelgue en la Empresa de las condiciones salariales del Convenio Colectivo. ¿Tú también eres de los que crees que esto no va contigo? Yo voy. 


7 setembre 2010 Comunicat 38/10

Tribunal Suprem: el 2% del 2009

CCOO  demana a la Direcció l'aplicació dels ENDARRERIMENTS dels salaris i complements personals.


2 agost de 2010 Comunicat 33/10

Tribunal Suprem: SÍ existeix PREVISIÓ OFICIAL d’IPC

CCOO guanya la demanda interposada a Contact Center, que és vinculant per les Caixes d’Estalvis.


Pròximament està prevista la signatura de l’Acord de plusos i categories

Acord per al prorratgeig de les pagues extres a Banc Sabadell

01-10-2010 Avui hem signat un acord per prorratejar les pagues extraordinàries en 12 mensualitats, excepte la d’estiu (juny) i la de Nadal (desembre). Els conceptes d’ajuda escolar, de la cistella de Nadal i de l’economat es continuaran percebent en els mesos corresponents. El banc també abonarà en efectiu o accions, a elecció de l'empleat, diversos deutes que té amb els seus treballadors.


JULIOL 2010 COMFIA

Retribucions


13 juliol 2010 Comunicat 31/10

PRÉSTECS AMB TOPALL i CREUERS

Ara  que  rebaixarem  el  deute  a  alguns  clients,  alguns  companys  i  companyes  es fregaven  les mans  pensant  que  ja  havia  arribat  la  nostra  hora:  l’hora  de  rebaixar  el nostres  préstecs,  és  a  dir,  els  topalls  que mantenen  el  préstecs  dels  treballadors  de Caixa  Penedès  en  una  estranya  illa  de  riquesa  i  carestia  emergent  d’entre  un mar  de rebaixes de deutes i condonacions, ara fins a tot a casa nostra.