Davant la tramitació d'una nova llei de Comerç a Catalunya

CCOO rebutja l'ampliació d'horaris al comerç i demana a la Generalitat diàleg

CCOO Serveis de Catalunya, lamenta que el Govern de la Generalitat no parli amb els representants dels treballadors per una llei que afecta a milers de persones treballadores del sector del comerç.

Amb CCOO pots reclamar la indemnització del contracte temporal!

CCOO de Catalunya ofereix suport als afectats per les sentències europees que equiparen les indemnitzacions per acomiadament

Defensa els teus drets, reclama la teva indemnització!

>> Més informació:

XXIII Conveni Col·lectiu de Banca

PER LA DEFENSA DEL DRET CONSTITUCIONAL A LLIBERTAT SINDICAL!

CCOO denuncia que la direcció de l'Hotel Rekord vulnera el dret constitucional de llibertat sindical

Actualment s'està a l'espera de la resolució per part de la Inspecció de treball. CCOO ha denunciat a la direcció de l'Hotel Rekord (Barcelona) per exercir una clara venjança irracional cap a tots els treballadors de l'establiment que van donar el seu suport a la candidatura de CCOO en les passades eleccions sindicals, havent causat baixa de l?empresa cinc dels vuit signants de la candidatura.

CCOO a Würth impulsa la campanya solidària de recollida d'aliments a l'estiu

La Secció Sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una segona campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya, per ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies, amb un important increment en la participació i la quantitat d'aportacions.

EESS COMERÇ

CCOO guanya les eleccions on ha presentat candidatures amb 51 delegades i delegats a Mercadona de Barcelona

En les eleccions sindicals realitzades el 26 i 27 de juliol, CCOO ha obtingut 51 delegades i delegats dels 88 escollits en els comitès d'empresa on ha presentat candidatura.

En las elecciones sindicales realizadas el 26 y 27 de julio, CCOO ha obtenido 51 delegadas y delegados de los 88 escogidos en los comités de empresa donde ha presentado candidatura.