Vols conèixer els teus delegats de salut laboral?

Salut Laboral a BSIS

15-06-11 Ens plau comunicar-vos que, des del passat mes de maig, BSIS ha constituït el seu propi Comitè de Seguretat i Salut laboral (CSS), el qual està format de forma paritària per 3 membres del comitè de treballadors/es i 3 membres representants de l’empresa.

Cinquè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

INDIGNATS! DAVANT LA RESPOSTA DE LÂ’AEB

10-06-11 Per aquestes provocacions dels bancs, no deixarem de ser responsables en la nostra actuació, però el nostre compromís amb els treballadors ens exigeix una resposta sindical contundent. Coneixen les nostres propostes, si no hi ha canvis significatius en el seu plantejament, en la pròxima reunió del 22 de juny, ens veurem obligats a iniciar mobilitzacions al sector.

La solució passaria per incloure un pla de creació d’un equip de responsables administratius

A Banco Herrero dotze contractes més, però…

01-06-11 Des de la Secció Sindical de COMFIA-CCOO ens fem ressò d’un sentiment unànime a tota la xarxa: demanem un reforç immediat dels recursos administratius de les oficines i, a un termini més llarg, una revisió a fons de la càrrega administrativa que suporten les oficines.

Per què convoquen tots els dilluns de l’any a les quatre de tarda amb correus que intimiden?

Directors de zona: professionals i competents? a Banc Sabadell

17-05-11 A la Direcció Territorial del Llevant i Balears, segons la nostra opinió basada en el feedback que nosaltres apliquem amb els empleats i les empleades, es produeix un fet insòlit: de les nou direccions de zona. Pel que sembla, en quatre direccions no s’ha valorat, per part del banc, el compliment correcte del perfil de competència per a la funció de direcció de zona.

Quart comunicat: XXII conveni col.lectiu

BANCS: “Hi ha diners per a directius, NO per a les plantilles”

17-05-11 L'AEB vol aprofitar la crisi per intentar retallar-nos els salaris i altres condicions socials. Defensen una extrema severitat en la negociació de les condicions laborals per no llastrar els comptes de resultats de les entitats.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat