INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Denúncia per persecució sindical.
  • ES OUTSOURCING (TIC): Denúncia per acomiadar sense finiquit.
  • SERVINFORM (Contact Center): Presentació conflicte col·lectiu (incentius art. 50 conveni col·lectiu). 
RESOLUCIONS
  • SOPRA (TIC): Sancionen a l'empresa per no donar un local per la secció sindical.
  • SERVINFORM (Contact Center): Arxiu per existir causa judicial.
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Arxiu per acord amb l'empresa.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Resolució recurs amb sanció a l'empresa.
  • SERVIPREIN (Prevenció): Resolució TLC amb acord sobre endarreriments.
  • QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu en lliurar l'empresa la documentació de l'art. 64. 
  • QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu expedient. Remeten al jutjat reclamació protocol contra l'assetjament.
  • MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Distribució irregular il·legal. Ens donen la raó però ens remeten al TLC.  
ALTRES ACTUACIONS
  • DXC CONSULTORIA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Personació com a part interessada en procediment sancionador.
  • EMERGIA (Contact Center): Assessorament i realització de diversos escrits per acomiadaments fi d'obra.
  • DIGITEX (Contact Center): Oposició al recurs presentat per l'empresa.
  • EFEDOS (TIC): Reclamacions de categoria. 

banner afiliaci�n