INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Juliol 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • SITEL (Contact Center): Temes varios prevenció i falta de documentació.
  • SELLBYTEL (Contact Center): Contractació d'obra i servei irregular.
  • DXC CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Subrogació irregular.
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Reclamació per falta d'informació al TLC.
  • COMDATA GROUP (Contact Center): No es disposa de sala sindical.
  • COMDATA GROUP (Contact Center): No es dona el bonus a les delegades sindicals.
  • OVERTOP PROJECTS  (Contact Center): L'empresa no negocia el Pla d'Igualtat.
  • OVERTOP PROJECTS (Contact Center): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
  • SOGETI (TIC): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
  • ASEPEYO (Mutuas): L'empresa no abona el plusos.
  • OVERTOP PROJECTS (Contact Center): Denúncia en Inspecció de Guàrdia per altes temperatures en el treball.  
RESOLUCIONS
  • SOPRA (TIC): Favorable. Sanciona a l'empresa per no facilitar llista de distribució a la Secció Sindical.
  • ES CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Favorable. Resolució de recurs d'alça imposant multa a l'empresa per cessió il·legal de treballadors. 
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center ): Acord en el TLC. 
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Acord en Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Favorable. Sanció a l'empresa per acomiadaments il·legals.
ALTRES ACTUACIONS
  • ASEPEYO (Mútues): Presentació d'escrit d'al·legacions en el Departament de Treball.
  • COSTAISA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ILUNION / SERTEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a TLC.
  • MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Presentació de personació en expedient sancionador.
  • INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball. 

banner afiliaci�n