INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Juny 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • KONECTA BTO (Contact Center): L'empresa no realitza revisions mèdiques.
  • KONECTA BTO (Contact Center): L'empresa no facilita informació a la RLT.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Frau de llei en contractació d'obra i servei. 
RESOLUCIONS
  • DATEM (Contact Center): Es ratifica sanció a l'empresa per seguretat i salut. 
  • SOPRA (TIC): Favorable. Es requereix a l'empresa a que entregui la previsió de contractació a tots els delegats.
  • IRIS ASSISTANCE  (Oficines i Despatxos): Favorable. Es requereix a l'empresa a l'entrega de còpia dels contractes laborals.
ALTRES ACTUACIONS
  • AQUARIUM (Oficines i Despatxos): Assessorament Comité d'Empresa.
  • DIGITEX Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • MUTUA GRANOLLERS (Mútues): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència al Departament de Treball.
  • MUTUA GRANOLLERS (Mútues): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ASEPEYO (Mútues): Presentació escrit reclamació empresa.
  • IBM (TIC): Assistència a Inspecció de Treball. 

banner afiliaci�n