INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Maig 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): L'empresa no facilita informació de subcontrates.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Varies reclamacions per temes de seguretat i salut.
  • DIGITEX INFORMATICA (Contact Center): L'empresa aplica l'art. 17 del conveni col·lectiu de forma incorrecta.
  • BOSCH SERVICES (Contact Center): L'empresa no facilita informació dels contractes mercantils.   
RESOLUCIONS
  • ES OUTSOURCING (TIC): Es confirma sanció per cessió il·legal de treballadors. 
  • EGARSAT (Mútues): Informen que no es pot aclarar més la resolució realitzada anteriorment.
  • EXCELENCIA Y GARANTIA (Prevenció): No s'estima mala actuació per part de l'empresari en l'assignació d'un treball de risc al treballador.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Informen que no es pot aclarar més la resolució realitzada anteriorment.
  • ALTRAN (TIC): No es contempla cessió il·legal de treballadors.
  • DATEM (Contact Center): Deneguen personació en expedient sancionador. 
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Acord signat en TLC.
  • ASEPEYO MUTUA DE AT Y SS (Mútues): Sancionen a l'empresa per discriminació per raó de sexe i mala fe contractual. 
ALTRES ACTUACIONS
  • TRANSPERFECT (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa.
  • SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa.
  • SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • PREVINT (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • AQUARIUM (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa.
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa. 
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Presentació al·legacions expedient sancionador en Departament de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Presentació al·legacions expedient sancionador en Departament de Treball.
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Assistència en TLC.
  • SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • TRANSPERFECT (Oficines i Despatxos): Assessorament negociació en empresa.

banner afiliaci�n