INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Abril 2018)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • DIGITEX (Contact Center): Incumpliment de l'article 41 E.T.
  • DXC OUTSOURCING (TIC): Realització d'un article 41 E.T. encobert en calendari laboral.
  • DXC OUTSOURCING (TIC): No es calcula bé la compensació d'hores extra i no s'informa a la RLT de les mateixes.
  • CLIENT TO CLIENT (Contact Center): L'empresa no aplica els PVD i temps de descans correctament.   
RESOLUCIONS
  • SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Acord en TLC. L'empresa facilitarà tota la informació reclamada. 
  • SITEL(Contact Center): FAVORABLE. Sanció a l'empresa per cessió il·legal de treballadors.
  • ALTRAN (TIC): Inspecció de Treball no trova probes de l'existència de cessió il·legal en Nissan.
  • ES PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): FAVORABLE. Es requereix a l'empresa al compliment de l'article 26 del conveni de Contact Center.
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Es prorroga la negociació.
  • ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en Torras Papel.
  • ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en la Borsa de Barcelona.
  • ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en Aqualogy. 
ALTRES ACTUACIONS
  • SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Assistència davant el TLC.
  • ARVATO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • PREVINT (Prevenció): Assistència davant el TLC.
  • SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Assitència reunió en empresa entre RLT i RR.HH.
  • FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Assistència davant el TLC.
  • SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball. 


banner afiliaci�n