Treballadores i treballadors del sector del COMERÇ

11.897 signatures VOLEM CONCILIAR TOT L'ANY!

CCOO hem registrat aquest matí a la Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat la sol·licitud del canvi legislatiu de la Llei de Comerç de Catalunya, perquè el tanquin les tendes i els centres de treball a les 21.00 hores TOT L'ANY.

- - - - - -

CCOO hemos registrado esta mañana a la Conselleria d?Empresa i Coneixement de la Generalitat la solicitud del cambio legislativo de la Ley de Comercio de Catalunya, para que el cierre de las tiendas y centros de trabajo sea a las 21.00 horas TODO EL AÑO.



Més de 11.000 signatures de treballadores i treballadors del sector del comerç avalen aquesta reivindicació

CCOO demana a la Generalitat i als Grups Parlamentaris el canvi de la Llei del Comerç de Catalunya per tancar tot l'any a les 21 hores

El proper dimarts 22 de maig, sobre les 11.30 hores, CCOO de Serveis de Catalunya lliurarà al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14, Barcelona, les més de 11.000 signatures de les treballadores i treballadors del comerç que el sindicat ha recollit per reclamar el canvi en la Llei d'horaris de Catalunya perquè estableixi el tancament de l'horari comercial a les 21 hores tot l'any.

#22maig a les 11.30 hores es lliuraran les més de 11.000 signatures al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14.


Alacant

Gestió Activa Alacant o el coordinador que mai ho hauria d'haver estat

Comunicació enviada a la plantilla de Gestió Activa d'Alacant


llegir + (en castellà)


Destacades

CCOO - Boletín Informativo Nº50 - La información que te interesa

Hoy en el Boletín informativo nº 50 tratamos los temas siguientes:

  • JORNADA INTENSIVA DE AGOSTO
  • VENTAJAS PARA LA AFILIACIÓN
  • FORMACIÓN
  • RIESGOS LABORALES: RECOMENDACIONES VERANO


Segunda reunión de negociación del XIX Convenio TIC. Sin avances significativos.

Hoy, 24 de junio de 2024, ha tenido lugar la segunda reunión de la mesa negociadora del XIX Convenio de Consultoría, Tecnologías de la Información, Estudios de Mercado y de la Opinión Pública.


Las patronales del sector, AEC y ANIMES, nos han trasladado que los incrementos salariales propuestos por la parte social están muy por encima de las pretensiones de la parte empresarial. Estos incrementos solicitados estiman que harían inviable un posible acuerdo.