Imagen afiliación

Archivado en Salario, Comunicados convenio

El passat dia 23 de març s'han publicat les taules per a enguany en curs

PUBLICACIÓ EN EL BOE DE LES TAULES SALARIALS DE 2024 PER AL "CONVENIO DE INGENIERÍAS Y OFICINAS TÉCNICAS."

Aquesta taula salarial té vigència des de l'1 de gener de 2024, per la qual cosa les empreses estan obligades a actualitzar-les i abonar els corrents endarreriments si correspon. Així mateix, com amb posterioritat a l'acord el Govern fix un nou import del Salari Mínim Interprofessional també tenen l'obligació de repercutir el mateix per als nivells 7 i 8 del Conveni Col·lectiu.

Esta tabla salarial tiene vigencia desde el 1 de enero de 2024, por lo que las empresas están obligadas a actualizarlas y abonar los corrientes atrasos si corresponde. Así mismo, como con posterioridad al acuerdo el Gobierno fijo un nuevo importe del Salario Mínimo Interprofesional también tienen la obligación de repercutir el mismo para los niveles 7 y 8 del Convenio Colectivo.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) ,