Imagen afiliación

Traballar menos para traballar mellor. Pola redución da xornada sen redución do salario

Redución xornada laboral

CCOO e UGT convocamos mobilizacións este 26 de setembro en A Coruña, Lugo, Ourense, Vigo e Pontevedra para forzar a patronal a «presentar dunha vez» propostas para a redución da xornada laboral. Defendemos unha xornada máxima legal de 38,5 horas en 2024 e de 37,5 en 2025.

É o momento de ir cara a unha redución do tempo de traballo por lei: as empresas contan con marxes que non pararon de crecer mentres que os soldos non o fan ao mesmo ritmo. Ademais, é unha boa forma de inducir unha produtividade a longo prazo.

Galicia e España deben decidir que camiño elixen para que as empresas sexan rendibles e ha pasar por bos salarios e xornadas laborais máis reducidas, ao tempo que se inviste en formación, en tecnoloxía e dixitalización.

CCOO, que nos mobilizaremos xunto a UGT, queremos lembrar que hai máis de corenta anos que se instaurou a xornada laboral máxima de 40 horas semanais, polo que «xa vai sendo hora» de reducila.

____________________

O xoves, 26 de setembro, concentrarémonos diante das sedes provinciais das patronais na Coruña, Lugo, Ourense e Vigo. Non faltes!!

enlightened A Coruña. Ás 11.30 h na praza de Luís Seoane, n.º 1.

enlightened Lugo. Ás 11.30 h na praza de Santo Domingo, n.º 6.

enlightened Ourense. Ás 12 h na praza das Damas, n.º 1.

enlightened Vigo. Ás 11.30 h na rúa de García Barbón, n.º 104.

UGT y CCOO convocan movilizaciones en toda España por la reducción de la jornada laboral hasta las 37,5 horas

Cartel por la reducción de la jornada laboral hasta las 37,5 horas

• Los sindicatos anuncian concentraciones delante de las sedes de la patronal de todas las capitales de provincia para el día 26 de septiembre a las 11.30 horas.

Humanizar las relaciones laborales y mejorar la vida de las personas

reducción de jornada

Las grandes transformaciones en el mundo productivo, económico y social, impulsadas por las transiciones digital y ecológica, están generando incrementos significativos de la productividad. Este crecimiento continuo de la productividad se traduce en un aumento de los beneficios empresariales. La riqueza que genera un país debe repartirse equitativamente para beneficiar a toda la sociedad. Mejorar los salarios y reducir el tiempo de trabajo son formas esenciales de distribuir la productividad y la riqueza. Es hora de adaptarse a los nuevos tiempos.

CONDICIONES LABORALES TIENDAS DE CALLE SFERA.

CCOO ECI CONVOCA A LA COMISIÓN DE SEGUIMIENTO DEL ACUERDO DE HOMOGENEIZACIÓN DE LAS CONDICIONES LABORALES DE LAPLANTILLA DE LAS TIENDAS DE CALLE DE SF

CCOO ECI COMISIONES OBRERAS EL CORTE INGLÉS CONVOCA A LA COMISIÓN DE SEGUIMIENTO DEL ACUERDO DE HOMOGENEIZACIÓN DE LAS PERSONAS TRABAJADORAS DE LAS TI

Desde que se puso en marcha el acuerdo de Homogeneización de las condiciones laborales del personal Sfera son numerosas e importantes las incidencias registradas en los dos bloques principales del acuerdo; Incentivos y horarios.

Además, la preocupante falta de agentes de seguridad que protejan a las trabajadoras de las tiendas de calle unido a la demora para tratar una justa retribución de las vendedoras responsables por sus funciones que iguale a los estándares ECI, hace que la reunión sea más urgente y necesaria que nunca.

Para o sindicato, esta posibilidade é prexudicial para as persoas traballadoras e dificulta aínda máis a conciliación da vida laboral e familiar

CCOO Servizos reitéramoslle á Xunta de Galicia a nosa oposición á apertura dos comercios durante domingos ou festivos

Apertura domingos festivos comercio

A Federación de Servizos de CCOO reiterámoslle á Xunta de Galicia o noso rexeitamento á apertura dos comercios en domingo ou durante festivos. Así llo fixemos saber á Dirección Xeral de Comercio e Consumo ante a consulta trasladada que o departamento autonómico nos trasladou ao sindicato para coñecer a nosa posición ante esta medida.

Cómpre lembrar que o artigo 5.1 da Lei 13/2006, do 27 de decembro, de horarios comerciais de Galicia, permite a apertura dos comercios un máximo de dez domingos e festivos ao ano. Asemade, o artigo 6.1 da citada norma sinala que a Xunta consultará —antes do 15 de outubro do ano anterior— esta posibilidade con diversas entidades, entre elas os sindicatos do sector.

Ano tras ano, CCOO rexeitamos esta medida por considerarmola «prexudicial» para as condicións de traballo das persoas que traballan no sector e ser un elemento que contribúe á precariedade a través de prolongacións de xornada, amais de impedir a conciliación da vida laboral e familiar.

Na nosa opinión, sen estas aperturas extraordinarias, o horario comercial "xa abastece suficientemente" as necesidades da poboación, polo que a medida unicamente xeraría un «prexuízo notorio» para os traballadores e traballadoras do comercio.

Acompañamos carta de contestación:

Contestación carta Xunta Galicia aperturas comercio domingos festivos

jornada laboral

Registrar bien la jornada. Poner en valor tu trabajo

Destacadas

Angeles Balué elegida Secretaria General de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid

El III Congreso de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid, celebrado el pasado día 19 de abril, eligió a Angeles Balué como Secretaria General con el 95,8 % de los votos.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024