ALÍ-BABÀ i els 40 lladres (3)

Altres irregularitats, més agressions a la plantilla, noves misèries d´aquesta moderna empresa que no hem passat per alt en el nostre treball. (PDF:Cat. / Cast.)


Alí-Babà i els quaranta lladres (2)

Detalla les darreres denúncies que hem interposat. Com veureu, la mentida i la prepotència són el seu modus operandi, el tot s´hi val en llurs decisions. (PDF:Cat. / Cast.)


Alí-Babà i els 40 lladres (4)

10 12 03 Avui retratem la nostra "moderna" direcció, amb aires lliberals, democràtics, ètics i solidaris a l´exterior, però retrògrada i autoritària de portes endins. (PDF:Cat. / Cast.)


Rurals i Cooperatives de Crèdit

PROTOCOL LABORAL DE FUSIÓ DE LES CAIXES RURALS DE VALÈNCIA, ALACANT I CREDICOOP

En València a 16 d'abril de 2002, reunides les persones ressenyades al final del present document, amb motiu del procés iniciat de fusió de les Caixes Rurals València, Alacant i Credicoop, del que sortirà com Entitat resultant la Caixa Rural del Mediterrani (RuralCaja), i amb vista a les implicacions que tal procés suposa per al personal d'aquestes Entitats.


Alí-Babà i els quaranta lladres (1)

28 10 03 Comencem una sèrie d´escrits en els quals volem denunciar l´actual política de personal del Banc Sabadell. No pretenem que sigui una recopilació de greuges, però sí que serveixi perquè la plantilla conegui el que ha passat des del canvi en la direcció de recursos humans. (PDF:Cat. / Cast.)


Presumpció d´innocència

22 10 03 El banc ha d´investigar qualsevol operació fraudulenta, però respectant la dignitat de la plantilla, que hauria de gaudir sempre de la presumpció d´innocencia. (PDF:Cat. / Cast.)


Destacades

Guía práctica contra el acoso sexual en el trabajo

Elaborado por Grupo de Expertas de Acoso sexual y por Razón de Sexo de CCOO: Begoña Marugán Pintos, Cristina Segura Del Pozo, Celia Almudena Dominguez Valverde, Elena Casado Aparicio, Elena Terradillos Figuero, Ana Isabel Villaseñor Horcajada, Maria Del Valle Cervantes Vadillo, Eduardo Felipe Fernandez Gomez, Eva Urbano Blanco, Mercedes Boronat Tormo, Margarita Diges Junco, Tebelia Huertas Bartolomé. En el marco del Proyecto Sensibilización ante el acoso sexual y por razón de sexo en los entornos laborales desde una mirada interseccional, antiedadista y antirracista, subvencionado por el Ministerio de Igualdad dentro de las subvenciones públicas destinadas a programas y proyectos para la concienciación, prevención, sensibilización, investigación e innovación para la erradicación de las distintas formas de violencia contra las mujeres, correspondiente al año 2024. Nº Exp.Sede-e 01799-01844247.


Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE

Calendario Laboral de fiestas para 2025 (y 2024). Calendarios Laborales Estatal y Autonómicos confeccionados con las fiestas estatales y autonómicas. El máximo de días festivos al año es de 14.


Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats