Imagen afiliación

Delegados e delegadas sindicais de CCOO do sector de Grandes Almacéns de Galicia unen forzas para mellorar as condicións de traballo

delegadas grandes almacéns

Nunha reunión celebrada hoxe en Santiago, delegados sindicais do sector de grandes almacéns de Galicia uníronse para poñer en común e abordar os problemas laborais que afectan aos traballadores do sector. O encontro foi testemuña do compromiso colectivo de mellorar as condicións laborais e promover un ambiente de traballo saudable e xusto.

Diálogo Constructivo para Identificar Problemas Comúns
Os delegados sindicais presentes na reunión identificaron varios problemas laborais comúns que afectan aos traballadores dos grandes almacéns en Galicia. Entre os temas destacados atopábanse as prolongadas xornadas laborais, a necesidade de mellorar as medidas de seguridade e saúde, así como a importancia de establecer salarios xustos e condicións laborais equitativas.

Propostas e Estratexias para Mellorar as Condicións Laborais
Tras un diálogo aberto e construtivo, propuxéronse diversas estratexias para abordar e mellorar as condicións laborais no sector. Algúns dos puntos principais inclúen:

1. Redución da Parcialidade na contratación: Propuxemos establecer un límite razoábel de horas mínimo de traballo diarias e semanais para garantir a estabilidade e o benestar físico e mental dos traballadores.

2. Revisión Salarial: Demandamos unha revisión dos salarios que recoñezan a profesionalidade das persoas traballadoras no sector e que se traduza nun incremento sustancial sobre o Salario Mínimo Interprofesional.

3. Melloras na Seguridade e Saúde: Solicitamos a implementación de medidas adicionais de seguridade e saúde nos centros de traballo para asegurar un ambiente laboral seguro e saudable.

4. Formación e Desenvolvemento Profesional: Abogamos pola promoción de programas de formación e desenvolvemento profesional para as persoas traballadoras, co obxectivo de mellorar as súas habilidades e aumentar as oportunidades de progreso na carreira.

Compromiso Colectivo para o Benestar Laboral
Ao final da reunión, os e as delegadas sindicais expresaron o seu compromiso colectivo de traballar xuntos para implementar as propostas acordadas e traballar para que as condicións laborais nos grandes almacéns de Galicia melloren de maneira significativa. Ademais, acordaron manter unha comunicación aberta e constante coa dirección das empresas para garantir o éxito destas iniciativas.

Esta reunión representa un paso significativo cara a construción dun ambiente laboral máis xusto e sostible para os traballadores do sector de grandes almacéns en Galicia.

Barcelona: Boletín de noticias febrero 2024

Análisis votaciones sindicales

Nueva delegada CCOO-Capgemini al ATC

CCOO Cataluña: Informe brecha salarial, día europeo Igualdad Salarial

26-2-2024 Salario o Conflicto-BBVA Estatal

GRACIAS

Seguimiento masivo de la huelga de 2 horas en el sector financiero, con un 84,7%.

PLAN IGUALDAD GRUPO MINSAIT

Alcanzado principio de acuerdo para el Plan de Igualdad de Grupo en Minsait

En la mañana de hoy, día 29 de febrero, se ha celebrado la decimonovena reunión de la mesa negociadora del Primer Plan de Igualdad de Grupo de Minsait, y nos alegra comunicaros que hemos alcanzado un principio de acuerdo con la empresa.
Una vez analizada en detalle la última propuesta que nos enviaron en el día de ayer, pudimos comprobar que contenía muchas de las mejoras que planteamos. Esto permitió que se acercaran posturas hasta el punto de poder llegar a un acuerdo, siempre y cuando se incluyeran en la propuesta final ciertas mejoras que, desde CCOO, consideramos irrenunciables.
Como ya os hemos ido informando en diversos comunicados, desde CCOO hemos llevado a la mesa de negociación una propuesta con medidas de conciliación que mejoran sustancialmente las ya existentes. El Primer Plan de Igualdad de Grupo de Minsait incluye un 36% más de medidas de las que había en los anteriores planes y, además, tenemos el compromiso por parte de la empresa de sumar nuevas medidas al Plan a lo largo de los cuatro años de vigencia del mismo.

CCOO de Serveis de Catalunya presentarà les seves propostes a l'Avantprojecte de llei que regula el règim jurídic aplicable a la prestació del servei

CCOO SERVEIS DAVANT LA TRAMITACIÓ DE L'AVANTPROJECTE DE LLEI QUE REGULA EL SERVEI ITV

Des de CCOO informem que s’ha publicat al DOGC el passat 16/02/2024 per part del DEPARTAMENT D'EMPRESA I TREBALL un EDICTE de 8 de febrer de 2024, pel qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de llei de regulació de la prestació del servei d’inspecció tècnica de vehicles (ITV) a Catalunya.

INSPECCIÓN POR EL USO DE MÓVILES PERSONALES PARA AUTENTICARSE Y OTROS TEMAS

ACUERDO COLECTIVO DE TRABAJO A DISTANCIA

- La empresa nos ha convocado para la negociación de un nuevo Acuerdo Colectivo de Trabajo a Distancia. Como siempre, vamos a pelear para conseguir el mejor acuerdo posible.

Decidnos aquello que creáis importante a mantener o mejorar para tenerlo en cuenta.

- Hemos tenido noticias de la inspección por el uso de móviles personales para autenticarse para trabajar.

- Se ha celebrado la reunión trimestral del Comité con la empresa.

Destacadas

Angeles Balué elegida Secretaria General de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid

El III Congreso de la Federación de Servicios de CCOO de Madrid, celebrado el pasado día 19 de abril, eligió a Angeles Balué como Secretaria General con el 95,8 % de los votos.

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024