Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !

CCOO arriba a un acord per minimitzar els efectes del tancament i dels acomiadaments en l´ERO d´HEMA

CCOO llega a un acuerdo para minimizar los efectos del cierre y los despidos en el ERE de HEMA

Ante el ERE que ha presentado HEMA por el cierre de las tiendas y el despido de la totalidad de su plantilla formada por 76 personas trabajadores, los comités de empresa de CCOO hemos llegado a un acuerdo para minimizar los efectos de los despidos:

- - - - - -

Davant l’ERO que ha presentat HEMA pel tancament de les botigues i l’acomiadament de la totalitat de la seva plantilla, formada per 76 persones treballadores els comitès d’empresa de CCOO hem arribat a un acord per minimitzar els efectes dels acomiadaments:

>> CCOO es mobilitza contra l´ERO a HEMA i per desbloquejar l´actitud tancada de l´empresa

CCOO se moviliza contra el ERE en HEMA y para desbloquear la actitud cerrada de la empresa

EN MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES #25N

Jornada federal 3 de desembre. PROU VIOLÈNCIES JA!

Jornada federal presencial i telemática adreçades a les delegades i delegats de CCOO: com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Concentracions pel 25 i 26 de novembre, de 17 a 20 hores, davant la botiga de La Maquinista de Barcelona

Concentraciones para el 25 y 26 de noviembre, de 17 a 20 horas, frente a la tienda de La Maquinista de Barcelona

Conveni Hostaleria Catalunya - Comunicat 01 - 24/11/21

Iniciem les negociacions del nostre conveni d\'hostaleria

Dimarts 23 de novembre s'ha constituït la mesa negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya. Com a preàmbul es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

- - - -

El martes 23 de noviembre se ha constituido la mesa negociadora para el Convenio Interprovincial de Hostelería y Turismo de Catalunya. Como preámbulo se expuso las líneas generales de nuestras reivindicaciones.

OFICINES I DESPATXOS

El 9 de novembre va començar la negociació d´un ERO (Expedient de Regulació d´Ocupació) a LSC

De les 330 persones que conformen la plantilla, n'hi ha 54 d'acomiadades que l'empresa justifica en motius organitzatius, tècnics i productius. En essència, l'expedient finalitzarà amb la desaparició del departament de pagaments a proveïdors, servei que es farà des de les oficines de la companyia a Manila.

----

De las 330 personas que conforman la plantilla, hay 54 afectadas por este despido que la empresa justifica en motivos organizativos, técnicos y productivos. En esencia, el expediente finalizará con la desaparición del departamento de pagos a proveedores, servicio que se realizará desde las oficinas de la compañía en Manila.