Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

Ero

CCOO i els treballadors i treballadores del complex turístic de Boí Taüll diuen prou

CCOO de Lleida denuncia la situació dels treballadors i treballadores del complex turístic de Boí Taüll, que han arribat al límit del que és raonable després d'arrossegar diversos ERO, acomiadaments, cessions contractuals de jornada i el pas de fixos a fixos discontinus, a més de la manca de pujades salarials durant més de 5 anys, amb l'excusa d'intentar aixecar la companyia.

En defensa de los intereses de las plantillas y el conjunto de la sociedad

COMFIA-CCOO valora positivamente la desimputación de los consejeros representantes de las plantillas de Caixa Catalunya, C.Tarragona y C.Man

CCOO valora positivamente la desimputació de los consejeros en representación de las plantillas de Caixaa de Catalunya, Caixa de Tarragona y Caixa de Manresa que no apoyaron los sueldos de los directivos de las cajas.

#HuelgaNoEsDelito

Document elaborat per la Secretaria de Socioeconomia CCOO catalunya

Normes de cotització i pensions públiques 2014

Sentencia

Una sentència declara que tenir menys de 35 anys no és motiu de discriminació laboral

El TS de Justícia de Catalunya dóna la raó a CCOO en el recurs interposat contra el conveni col·lectiu de col·lectivitats que contenia articles clarament discriminatoris.

Concentración jueves 22 de mayo en Lleida

COMFIA-CCOO de Lleida pide la reincorporación de un trabajador del Banco de Santander a su puesto de trabajo

Jueves 22 de mayo, los trabajadores y trabajadoras del sector de la banca y ahorro, convocados por COMFIA, federación de CCOO que engloba sectores financieros y administrativos, se concentrarán a las puertas de la oficina del Banco de Santander de Lleida (Avda. Francesc Macià, 31), de las 11.00 h a las 12.00 h de la mañana.