Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

Convenio de Colectividades de Catalunya

RECORTES, la patronal Acerco los sigue planteando en las negociaciones.

En la reunión celebrada el pasado martes 10 de marzo de 2015, la patronal ACERCO volvió a plantear propuestas que suponen rebajar las condiciones de trabajo y los derechos de trabajadores y trabajadoras.

CONVENI DE SUPERMERCATS DE CATALUNYA

CCOO queremos mejoras, una posición fuerte y unitaria

Haciendo fuerza para avanzar y conseguir mejoras

En la reunión del pasado 6 de marzo de 2015 CCOO hemos contestado a las propuestas presentadas por la patronal.

Negociación Convenio

CCOO PIDE A LA ACARL QUE RETIRE SU PROPUESTA PARA SEGUIR NEGOCIANDO.

CCOO ha presentado su propuesta detallada, pero la Patronal sigue enrocada en derribar el Convenio Colectivo. Enmascara su objetivo en la supuesta ?problemática de obsolescencia e inadecuación a los requerimientos que tiene el sector actualmente a causa de la crisis?. Y esto? ¿qué significa para la patronal?

#Firmezayhonestidad

El Consejo Confederal aprova el "Codi Ètic" de CCOO

Gaceta Sindical - Toxo - CCOO - Códio Ético

El Consell Confederal, màxim òrgan d'adreça de CCOO, ha aprovat el Codi de Conducta "Mesurades per reforçar les millors pràctiques de Govern i Control de CCOO", que contempla importants canvis en el funcionament intern del sindicat, que alguns casos aprofundeix en eines ja existents i en uns altres introdueix altres noves, per afavorir un major control de l'activitat del conjunt de CCOO. La Resolució que recull les principals conclusions va obtenir 142 vots a favor, 0 en contra i 6 abstencions.

#8MTreballVidaDrets

8 de Març - Dia Internacional d la dona "PROU PRECARIETAT! Treball, VIDA i drets!"

8 de Març - "Prou precarietat! Treball, VIDA i drets!"

Agenda d'actes:

>> 4 de març - Taller de sensibilització contra l'assetjament sexual i per raó de sexe al món laboral
>> 6 de març - repartiment de clavells en els centres de treball, comunicats, fitxes d'afiliació i llaços liles.
>> 8 de març, CCOO dóna suport a la manifestació unitària del diumenge a les 12.00 h, a la plaça de la Universitat de Barcelona.
>> 8 de març, a la matinada de dilluns: CANAL 33 Programa sindical de CCOO "Servei d'informació i atenció a les dones"
>> 9 de març, CCOO Catalunya celebrarà la Jornada d'acció central el dilluns a les 9.30 h, a la seu de Barcelona -Via Laietana, 16,

Convenio Colectivo Banca

Comienza la negociación del Convenio Colectivo de Banca

El 23 de febrero tuvo lugar la segunda reunión de la Mesa, la cual ha servido para empezar la negociación del convenio sectorial.