La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

El 16 de novembre, la Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO de Catalunya, inicia una nova campanya de recollida de joguines, amb el lema “Cap infant sense joguina”. La campanya comença demà i durarà fins al 18 de desembre del 2021. Les joguines es poden portar a diferents locals del sindicat i també, des de la Federació de Serveis, mitjançant les delegades i delegats sindicals de CCOO que, a les diferents empreses, faran també campanyes de solidaritat entre els treballadors i les treballadores.

- - - - - - - -

El 16 de noviembre, la Red de Acción Solidaria (XAS) de CCOO de Catalunya, inicia una nueva campaña de recogida de juguetes, con el lema “Ningún niño sin juguete”. La campaña comienza mañana y durará hasta el 18 de diciembre de 2021. Los juguetes se pueden llevar a diferentes locales del sindicato y también, desde la Federación de Serveis, mediante los delegados y delegados sindicales de CCOO que, en las diferentes empresas, harán también campañas de solidaridad entre los trabajadores y las trabajadoras.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !