Reunión de Traballo entre a Federación de Servizos de CCOO e Delegadas de Tragsatec en Santiago: Estratexias Comúns para o Futuro

Reunión traballo CCOO Servizos Tragsatec

Nunha iniciativa destinada a reforzar a colaboración e mellorar as condicións laborais na empresa Tragsatec, a Federación de Servizos de CCOO celebrou hoxe unha reunión de traballo na cidade de Santiago coas delegadas e delegados da mencionada empresa.

O encontro tivo como obxectivo principal poñer en común estratexias de traballo que aborden diversos aspectos dentro da empresa, incluíndo a afiliación, plans de traballo, visitas a centros de traballo e inquedanzas diversas das persoas traballadoras.

Durante a reunión, destacouse a importancia de reforzar a afiliación como unha ferramenta clave para a defensa dos dereitos laborais e o benestar. Discutíronse plans de traballo orientados a optimizar o rendemento e a calidade laboral.

reunión Tragsatec  reunión Tragsatec

 

 

 

 

 

 

 

 

Ademais, acordáronse estratexias para levar a cabo visitas aos centros de traballo co propósito de avaliar as condicións laborais in situ e abordar posibles áreas de mellora. Estas visitas considéranse esenciais para manter unha comunicación aberta e fluída entre as delegadas e o cadro de persoal.

A reunión tamén serviu como plataforma para abordar as inquedanzas diversas das persoas empregadas de Tragsatec. Fomentouse o diálogo aberto e estableceuse un compromiso para abordar e resolver calquera preocupación que afecte á comunidade laboral.

Á respecto, tanto Isabel Fernández, stria. de Organización de CCOO Servizos, como Iván Cordeiro, responsable de CCOO Servizos Técnicos, expresaron o seu optimismo e compromiso continuo na mellora das condicións laborais en Tragsatec: "Cremos firmemente na importancia da colaboración e o diálogo para construír un entorno laboral xusto e equitativo. Esta reunión é un paso significativo cara adiante na construción dun futuro laboral máis sólido e positivo para todos".

Ambas partes concluíron a reunión reafirmando o seu compromiso mutuo de traballar xuntas para reforzar a relación laboral en Tragsatec e mellorar continuamente as condicións de traballo para todo o persoal.


El Tribunal Supremo nos da la razón en Contact Center

cartel sentencia Tribunal Supremo del sector de Contact Center

Las empresas no pueden realizar descuentos en las retribuciones de las personas que teletrabajan por incidentes debidos a desconexiones que impidan la prestación, ni obligar a recuperar ese tiempo. Tampoco el tiempo de uso del lavabo para atender necesidades fisiológicas computa como tiempo de descanso. 


La combinación de riesgos psicosociales en el ámbito laboral causa enfermedades cardiovasculares y fallecimientos por infarto o ictus

Las enfermedades cardiovasculares son una de las principales causas de mortalidad, con una media de 9 millones de muertes al año en todo el mundo. En el Día Mundial del Corazón hay que recordar que las enfermedades cardiovasculares son multifactoriales, es decir, en su génesis intervienen factores biológicos, biomédicos o los estilos de vida, pero también las condiciones de empleo y trabajo.


Psicosociales

Los primeros resultados de la encuesta de riesgos psicosociales en Banco Sabadell son alarmantes


Retribuciones en especie por operaciones de préstamos

Desde CCOO hemos venido trasladando y reivindicando propuestas y medidas desde el año pasado, para mejorar el acuerdo actual aplicado y que venció el año pasado.


CCOO Capgemini Barcelona: Boletín de noticias setiembre 2023

¿He de utilizar mi móvil personal?

Noticias Comité Seguridad Salud

Barcelona en cifras

Nuevos canales de tik tok

¡Ven a la Fiesta del Trabajo Digno 2023!


Sobre el Registro Horario

En el marco de la Comisión de Seguimiento del Registro Horario, CCOO, junto con UGT, hemos alcanzado un acuerdo con el Banco para solucionar los problemas que existen para registrar correctamente las horas realmente realizadas.


CCOO-OESIA

LA DIRECCIÓN NO APLICA LAS ACTUALIZACIONES DE CONVENIOS DE FORMA CORRECTA

Como ya avanzábamos en el comunicado del 21/08, la Dirección de la Empresa aplica de manera incorrecta las actualizaciones de las nóminas por la nueva publicación del convenio de Contact Center, en cuanto al Complemento de Retención de Talento, absorbiendo dicho complemento cuando no deberían hacerlo. Algo que se vuelve a repetir en la aplicación del nuevo convenio TIC.