CONVENIO EMPRESA

MEDIDAS CC.OO. MESA NEGOCIACION ABANCA


NEGOCIACIONES EMPRESA

NO AVANZAMOS


Haberá un paro de dúas horas entre as 8 e as 10 da mañá, antesala da folga de 24 horas prevista para o vindeiro 22 de marzo

O luns están chamadas á folga as 7600 persoas que traballan no sector financeiro en Galicia, máis de 152 000 en España

folga sector financeiro

A Federación de Servizos de CCOO informa que o próximo luns, 26 de febreiro, están chamadas á folga as máis de 152 000 persoas que traballan no sector financeiro español, das cales 7600 o fa nen Galicia: 4800 no aforro, 2600 na banca e 200 en cooperativas de crédito. Haberá un paro de dúas horas entre as 8 e as 10 da mañá, antesala da folga de vinte e catro horas prevista para o vindeiro 22 de marzo, data coincidente coa celebración das Xuntas de accionistas de Caixabank e Banco Santander.

Ademais do paro, en Galicia haberá concentracións entre as 8 e as 10 horas na Coruña (Cantón Pequeno, n.º 1) e en Vigo (García Barbón, n.º 1 e Policarpo Sanz, n.º 44).

CCOO cualifica de «histórica» a convocatoria de folga no conxunto do sector, pois nunca antes se mobilizaran ao mesmo tempo a banca, o aforro e as cooperativas de crédito. «O luns atrasaremos dúas horas a nosa entrada ao traballo, mais avanzaremos tres anos para o futuro», advirten.

O sindicato insta as cúpulas directivas dun sector —que bateu todas as súas marcas de beneficios— a reverteren os seus aumentos de soldos e reparticións de dividendos para, co niso, incrementaren de maneira xusta os salarios do persoal, fixar un límite sectorial e por empresa do tipo de xuro dos empréstimos, reducir a carga laboral e presión comercial, así como dotar os centros de traballo do persoal axeitado para dar un servizo de calidade.


152.000 personas trabajadoras del Sector Financiero, convocadas a la huelga del lunes 26, de 8 a 10 de la mañana

huelga 26F

Un total de 152.000 personas trabajadoras de Banca, Ahorro y Cooperativas de Crédito están llamadas a participar a la huelga parcial de 2 horas convocada por CCOO, UGT y FINE para el próximo lunes 26 de febrero, en horario de 8:00 a 10:00 de la mañana.


22F_DÍA_IGUALDAD_SALARIAL

22F Día Europeo de la Igualdad Salarial

Hoy, jueves 22 de febrero, se celebra el Día Europeo de la Igualdad Salarial. Desde CCOO queremos aprovechar este día para dar visibilidad a un problema muy real, la brecha salarial de género y para reivindicar, una vez más, que se tomen las medidas necesarias para alcanzar la Igualdad Salarial, como un paso más hacia uno de los principales objetivos de nuestra organización, la Igualdad de Género.


22F. DÍA DE LA IGUALDAD SALARIAL

En este día planteamos la necesidad de seguir avanzando en la eliminación de las brechas de género.


CONVENIO COLECTIVO

26 F PARO PARCIAL


Las plantillas del sector financiero exigen mejoras en sus condiciones laborales

concentraciones convenio Banca

Más de 3.500 personas trabajadoras del sector financiero han salido hoy a la calle en Barcelona, Valencia y Sevilla para exigir a las entidades del sector financiero incrementos salariales acordes con los beneficios del sector y medidas de calado que mejoren un clima laboral cada vez más insostenible. Esta jornada reivindicativa se produce tras la manifestación celebrada en Madrid el pasado 8 de febrero y como antesala al paro de 2 horas convocado en el sector para el próximo 26 de febrero de 8:00 a 10:00 y, si no hay avances, la huelga de 24 horas convocada para viernes 22 de marzo.


CONVENIO COLECTIVO

NEGOCIACION CONVENIO COLECTIVO AHORRO 10