CCOO exigeix viabilitat del projecte i garantia dels llocs de treball en el futur que es decideixi per l’Agrupació Mútua

La secció sindical de COMFIA-CCOO i els Comitès d’empresa d’Agrupació Mútua recolzen la decisió de la Direcció General de Seguros (DGS) de sotmetre a votació en l’assemblea extraordinària de socis l’elecció d’entre les tres opcions finalistes i sol·licita transparència i garanties en tot el procés.


CCOO manté les mobilitzacions a Banc Mare Nostrum mentre no retiri la proposta de reestructuració desproporcionada i injusta

Dimecres 7 de març la totalitat de la plantilla de BMN està novament convocada a una aturada de 10 minuts a tots els centres de treball per exigir la retirada d’una proposta de la Direcció desequilibrada, injusta i que pretén solucionar els problemes derivats de la mala gestió de la Direcció únicament amb una reducció de plantilla i altres mesures traumàtiques.


SECTORS FINANCERS

LA REESTRUCTURACIÓ DEL SECTOR

Durant els últims tres anys, hem reclamat una reestructuració ordenada del sistema financer. Era imprescindible perquè s'activés el multiplicador dels diners bancaris, és a dir, el Crèdit. Imprescindible per a la creació d'Ocupació, amb majúscules.


NO A LA REFORMA LABORAL

Tota la informació COMUNICATS DOCUMENTACIÓ MOBILITZACIONS



Refoma Laboral - BBVA Estatal

¡¡ Porque no reduce la temporalidad y potencia la precariedad, especialmente entre la juventud !!

En definitiva, las medidas de contratación que introduce esta nueva reforma laboral no abordan en absoluto el problema básico de nuestro mercado de trabajo, la inestabilidad y la temporalidad. Al contrario, las fomenta con la creación de un nuevo contrato “indefinido” con las más altas cuotas de temporalidad, con la eliminación de las limitaciones al contrato de formación y aprendizaje y la desregulación del contrato a tiempo parcial.


Reforma Laboral - Estatal BBVA

¡ Así no se crea empleo !

Los Sindicatos tenemos ideas y ofrecemos alternativas, hay otra forma de hacer las cosas, porque las reformas laborales con pérdidas de derechos no son el único camino posible. MASIVA PARTICIPACIÓN EN LAS MANIFESTACIONES CONVOCADAS EL DIA 19 DE FEBRERO.