CCOO es torna a mobilitzar en rebuig de les mesures forçoses de l'ERO de Caixabank

CCOO NO ERE a Caixabank #IndignAcción

No n'hi ha prou amb retirar les extincions forçoses, és necessari evitar una purga amb la mobilitat forçosa. La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les seves condicions laborals. Per això, tota la plantilla de CaixaBank es mobilitzarà avui, 24 d'abril, per manifestar el seu més absolut rebuig.

Llocs de concentració: a les seus de totes les Direccions territorials i Serveis Centrals de Barcelona a les 17:00h.

La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça: mobilitats forçoses, baixes indemnitzacions que no garanteixen èxit en les adhesions i canvis de les condicions laborals, com les 100 tardes per als gestors/es, obertura de la tarda dels dimarts, etc.

La voluntarietat en les adhesions no evita les extincions forçoses i compromet aquesta voluntarietat perquè sabem que, encara no volent-nos anar, poden aplicar una mobilitat també forçosa que en cas de no acceptar acabaria en acomiadament.

L'direcció de CaixaBank ha de donar un gir més en la negociació i CCOO avançarà.

CCOO Servicios

Avui hi haurà concentracions a les 17h en els Serveis Centrals de Barcelona i en totes les Direccions territorials:

Barcelona: Avinguda Diagonal, 621-629.
Girona: C/Creu, 31.
Lleida: Pl. la Sal 5-6.