Dimecres, 10 d'octubre, a les 11.00 hores, roda de premsa a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1)

CCOO adverteix que el model turístic s'estanca en l'activitat i ocupació i creix en rendibilitat empresarial i precarietat laboral

Dins el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d'octubre), CCOO de les Comarques Gironines i CCOO de Serveis de Catalunya realitzen una roda de premsa per donar a conèixer les dades dels resultats del turisme a Girona i a Catalunya, comparatives des de l'any 2015, on es constata que hi ha un model turístic estancat en activitat turística i ocupació que contrasta en un augment en la rendibilitat empresarial i alhora en precarietat.

La roda de premsa, que es farà demà dimecres, 10 d'octubre, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1 -5a planta-), comptarà amb l'assistència de Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, Luz Amparo Suaza, cambrera de pisos, de l'associació Kellys Unió Barcelona i delegada de CCOO, Luis Jiménez, secretari general de CCOO de Serveis de Catalunya, i Paco Galván, responsable d'Hostaleria de CCOO de Serveis de Catalunya.