Protocol per a la prevenci贸 i abordatge de l'assetjament sexual i per ra贸 de sexe a l'empresa

Segons la llei d'igualtat espanyola[1], i la recent aprovada a Catalunya[2], totes les empreses han de disposar d'un protocol per a fer front a l'assetjament sexual i per ra贸 de sexe; entenent com a protocol les mesures de prevenci贸 i actuaci贸 front una situaci贸 d'assetjament comunicada o denunciada.

El protocol que us anunciem ha estat aprovat en el CRL, espai catal脿 de relacions laborals en el que participem les organitzacions sindicals i empresarials m茅s representatives de Catalunya, aix铆 com l'Administraci贸 de la Generalitat. I aquest 茅s el primer valor: el consens per oferir un instrument i orientacions que siguin d'utilitat a les empreses. I, m茅s enll脿 del valor del consens, les CCOO compartim la nostra valoraci贸 positiva del resultat: creiem que 茅s una proposta encertada, 煤til i pr脿ctica, i animem a la seva aplicaci贸 i concreci贸 a les empreses i, tamb茅, a la negociaci贸 col路lectiva sectorial. I com qualsevol proposta de protocol necessita de la seva adaptaci贸 en el marc de l?empresa.