DIMECRES 9 DE JUNY - VAGA A TELEM脌RQUETING

Telem脿rqueting far脿 24 hores de vaga per desbloquejar la negociaci贸 del seu III Conveni

CCOO preveu una amplia participaci贸 igual que en les darreres cinc aturades en el sector.- NOTA DE PREMSA

El proper 9 de juny esta prevista una vaga general se tot el sector de telem脿rqueting amb una manifestaci贸 a les 12:00 hores que s聮iniciar脿 a la Pla莽a Francesc Maci脿, passant per la diagonal per acabar davant l聮Associaci贸 Espanyola de Marketing Telef貌nic, Avda. Diagonal, 437 de Barcelona.

Davant la manca de resposta de la Patronal despr茅s de cinc aturades en el sector amb una participaci贸 del 90 % dels treballadors, els sindicats han convocat als m茅s de 45.000 treballadors i treballadores a mobilitzar-se de nou, amb la vaga de 24 hores pel proper dimecres 9 de juny, a fi d聮aconseguir desbloquejar la negociaci贸 del III Conveni Col聲lectiu que porta set mesos de negociaci贸 i sense cap proposta justa per part de la Patronal.

Per aquest motiu s聮espera que el proper 9 de juny romandran inactius els serveis d聮atenci贸 telef貌nica als usuaris i clients de la majoria de les grans empreses del pa铆s com: d聮energia: Endesa, Iberdrola, Uni贸 Fenosa,Gas natural, Aig眉es de Barcelona, etc. De Transports i automoci贸: Renfe, Renault, Seat, etc. De Telefonia: Movistar, Vodafone, Telefonica, Auna, Euskaltel, Jazztel, etc. Banca i Caixes: BBVA, BSCH, Citibank, Caixa Catalunya, La caixa, etc. Altres empreses: RBA Editors, P脿gines Grogues, Salvat, Adeslas, etc聟..

L聮objectiu d聮aquestes mobilitzacions 茅s desbloquejar la negociaci贸 del III Conveni Col聲lectiu del sector:

M茅s estabilitat: Reducci贸 de la precarietat i la temporalitat del sector, dotant-se de la subrogaci贸 sense la deslocalitzaci贸 en els canvis d聮empresa contractista, per garantir el manteniment de les condicions econ貌miques i laborals. Increment de contractes indefinits, que en algunes empreses tan sols arriben al 30% .

Millor regulaci贸 i ordenaci贸 del temps de treball: Per poder gaudir com altres sectors, la conciliaci贸 de vida familiar i laboral, i el pret que tenen totes les persones de gestionar el seu temps lliure.

Definici贸 adequada i realista de la classificaci贸 professional, mitjan莽ant la redefinici贸 d聮algunes categories i definici贸 d聮unes altres les quals no es reflecteixen en l聮actual conveni.

Increment dels salaris que garanteixi el guany de poder adquisitiu.